Thuiswerken door noodweer..


Het begon vandaag allemaal lekker zonnig en de trein reed ook normaal maar
dat duurde tot het eerstvolgende station en toen konden we verder met een
bus die er niet was. Ik heb maar besloten om terug te gaan en al gauw waren
er blijkbaar al meerdere treinen uitgevallen…Ik kwam nog tot Blerck maar nu
rijden er al helemaal geen treinen meer. Gelukkig kan ik goed thuis mijn werk
doen al mis ik de airco wel…Ow, eeh bovenstaande is niet van vanmorgen
maar het kan nog wel gaan gebeuren. Pas maar op met dat noodweer!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

7 reacties op Thuiswerken door noodweer..

  1. Ron zegt:

    Oje ik scrok al , haalt toch snel deksel van put :S

  2. pleeboy zegt:

    we wachten gewoon af op wat er komen gaat:-)
    zag dat het nu snel dichterbij komt

  3. Patrick zegt:

    Spannend weer een weeralarm

  4. Renesmurf zegt:

    Hier daalt nu zacht wat neerslag neer.

  5. Hier hadden we ons schrap gezet.. vallen er 4 spetters :(:(

  6. pluisje zegt:

    nou we hebben hier wel wat neerslag gehad maar geen noodweer gelukkig!!

  7. Janneman zegt:

    En ik zie alleen vrouwen.

    pffff

Geef een reactie

