Callantsoog 1991-1993 deel 33 en 34, Welterusten!

Deel 33 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
Dan nu een dubbele slaap aflevering van Petra die gewoon voor de lol een
nachtje overbleef om te weten hoe het is om in een tent te slapen. Nou
daar moesten we natuurlijk even foto’s van maken en ook met belastend
materiaal op de voorgrond natuurlijk! Ze woonde overigens in de buurt.(Klik)

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Deel 34 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
 Welterusten dan maar en wat een wazig onderschrift eigenlijk!…(Klik groot)

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

8 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 33 en 34, Welterusten!

  1. Redstar zegt:

    Het is goed dat er een foto van het bewijs materiaal is gemaakt 😀

  2. Renesmurf zegt:

    Dat zijn dan best spannende nachten.
    Iets uitproberen om te kijken hoe het is, altijd leuk!

  3. Martin zegt:

    Daar is flink veel vocht doorheen gedraaid zo te zien…whahaaa lollzzz.

  4. ikuuh zegt:

    hee;0

    jaja wat moet ik altijd krabbelen??
    ik moet als dankje dat ik op de com mag iets krabbelen??
    haha grapje:O
    maajra ik stop wamnt ik mte jongens lastog vallen:O

    xx denise

  5. roland zegt:

    hey jager dat ziet er lekker uit zeg ik wens jou een fijn weekend

  6. De staat waar ze zich in bevindt is niet zo moeilijkt e raden met doie fles Bessen op de voorgrond hihi

  7. cathleen zegt:

    hhahahaa
    Die lege flessen zeggen al genoeg.
    Juliie hebben spannende nachten beleefd.
    Dat in ieder geval.
    Fijn weekend Jager.
    Groetjes Cathleen.

  8. travel zegt:

    Toch wel jenever uit grunn hoop ik? 😉

Geef een reactie

