Callantsoog 1991-1993 deel 37, to the beach!

Deel 37 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
Natuurlijk gingen wij regelmatig het strand opzoeken want dat was maar een
paar honderd meter bij onze tent vandaan. Met een beetje zon waren we
al in het zand te vinden tijdens onze vrije momenten en daar kun je van alles
zien natuurlijk en dan ben je zo afgeleid…(Klik groot)

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

11 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 37, to the beach!

  1. neee, nee intresseerde je naturlijk niet,dat ze al een vriendje had haha!!

  2. cathleen zegt:

    Zag er mooi uit daar Jager.
    SNue voor je dat ze al een vriendje had.
    hhahahaha
    Was toch genoeg meisjes neem ik aan?
    Fijne dag nog.
    Groetjes Cathleen.

  3. Patrick zegt:

    Het lijkt erop dat die global warming niet veel heeft geholpen jullie hadden beter weer

  4. Liesbeth zegt:

    dat maakte toen niet zoveel uit natuurlijk en anders maakte ze het wel uit voor jou 😉

  5. jager zegt:

    @Cathleen; dat was ook niet over mij maar over Steven…hahahah.. Meiden zat hoor!
    @Patrick+ We hadden in 1991 een lange hete zomer ja….wow ik kijk liever effies niet buiten…

  6. Pasula zegt:

    Best een vrolijke boel zo te zien. 😉

  7. anne zegt:

    Ha Jager,

    Maar goed dat je met maten dronk, ander was de foto nooit gelukt. oma

    ot. heb ooit het leger van Polen gezien in de jaren 80, nou dat was ook niet veel.

  8. Renesmurf zegt:

    ja, en nu maar wachten tot ze gaat zwemmen.

  9. En zo ontstond het Babe van de week idee??? ;))

  10. Karel zegt:

    Zwaai eens met die handjes? Hahah, was het nu ook maar lekker strand weer.

  11. pleeboy zegt:

    regelmatig zeg hij?
    ik had elke dag op het strand gezeten:-)

Geef een reactie

