Op naar bospop!


Dit weekend gaan we naar Bospop. Zaterdag ochtend vertrek en dan een
tentje opzetten daaro. Hopelijk blijft het een beetje droog maar we komen
er natuurlijk niet voor het weer maar wel voor de muziek. Ach, het voordeel
is dat mijn kantoor er ongeveer 100 meter vandaan ligt dus er is altijd een
droog plekje om te schuilen en een warme bak koffie in de buurt.
Ja sommige bezoekers zullen nu roepen dat het oude lullen muziek is maar
ik heb er zin in… Dan ben ik maar een oude lul aan het worden…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn muziek. Bookmark de permalink .

18 reacties op Op naar bospop!

  1. Redstar zegt:

    Santana is anders echt rete strak.. Goed, ik heb er denk ik alles van,en ben mss ook oud aan het worden.. so be it 😀 have fun!

  2. roland zegt:

    ja jager ouwe lullen horen er ook bij hahaah ik wens jou veel plezier daar zo

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ouwe lullen muziek, mooi niet!
    Hebben ze geen verstand van ouwe lullen die in een tent gaan zitten, toch? oma

  4. pleeboy zegt:

    zz top klasse
    ach en hoe dan ook
    nat zal het zeker worden
    inwendig of uitwendig:-)

  5. remi zegt:

    ik hoef de achterdeur maar open te doen, en ik kan dus gratis meegenieten….

  6. Neem wel een regenponcho mee Jager!!

    Veel plezier op je “ouwelullenfeestje”

    De line up is helemaal geweldig!!!!

  7. Renesmurf zegt:

    Heel veel plezier aldaar!
    Oud of niet, goed is goed!!

  8. santana,zz top,crowded house, the bangles(goh dat die nog bestaan),hucknall,ted nugent
    jeetje ik ben vreselijkk jaloers!!!!!!
    ik ben dan ook een oude …haha
    laat je nog weten hoe het was??
    tuurlijk geweldig!!

  9. Martin zegt:

    Leuk Kerel hopenlijk heb je er van kunnen genieten vandaag..;–))

  10. Lady Troy zegt:

    Geniet er maar van en hopelijk mooi weer erbij, Jager.
    Knf. van LT

  11. Liesbeth zegt:

    wouw gaaf, Thin Lizy en Santana, daar zou ik ook voor gaan…en hoe was het?

  12. Patrick zegt:

    En en hoe was het, nog aan het bijkomen zekers

  13. jager zegt:

    @Patrick; het was erg gaaf en het weer was prima! Ik ben bezig met een update, maar foto’s uploaden duurt wat lang! :>

  14. travel zegt:

    wat anderen denken moeten ze zelf weten, als je het tof vind miet je het niet laten.

  15. harry zegt:

    I am proud to be a oude lul. Ik was ook op bospop en het was weer genieten. En mooi weer op de koop toe. Old rules !!!!

  16. jager zegt:

    @Harry; helemaal gelijk, voor deze muziek wordt je nooit te oud, het was gaaf en we gaan volgens jaar weer!

  17. Pingback: Zeven jaar rookvrij | Jagers weblog

Geef een reactie

