Het was geweldig op bospop!

Het was een geweldig weekend met veel goede muziek, bier en feest.
Boven alvast een eerste foto impressie en morgen meer!.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn muziek. Bookmark de permalink .

12 reacties op Het was geweldig op bospop!

  1. ik ben heeeeeeeeel jaloers,
    had daar ook graag willen zijn!!!!

  2. jager zegt:

    @linda; volgend jaar alvast plannen, ik ga zekers ook weer! :>

  3. Karel zegt:

    Wat een super line up, als je tussen de 25 en 40 bent dan ken je het allemaal! Wow, europe, daar was ik zelfs nog een beetje fan van, hahahah

  4. oma zegt:

    Ha jager,

    Ziet er prattig uit, veel volk en mooi weer.oma

    ot. Heb je nog een voorkeur voor een nummer van crowded house?

  5. jager zegt:

    @oma; daar kom ik deze week bij jouw nog op terug maar into temptation, lijkt me nu de, beste! :>

  6. Pasula zegt:

    Jij hebt je idd ook goed vermaakt! Lijkt me ook en heel leuk festival om eens heen te gaan.

  7. Patrick zegt:

    Leuke foto’s en helemaal op deze manier gepresenteerd. weer nuchter?

  8. travel zegt:

    gaaf, mij staat lowlands nog te wachten, heb ik trouwens niet mijn kantoor dicht bij staan ha ha.

  9. cathleen zegt:

    Leuke foto’s
    Leuk dat je zo genoten hebt.
    Fijne week nog Jager.
    Groetjes Cathleen.

  10. Redstar zegt:

    Leuke fotoreportage jager.. En dat met een slok op? 😀

  11. Dat Subway to Sally is echt gave muziek..
    Duitse Gothic rock.. gaaf!!!

    Je slide is echt gaaf gedaan en het bier heeft weer rijkelijk gevloeid zien we ;))

  12. Anoniem zegt:

    jij heb in ieder geval genoten

Geef een reactie

