Callantsoog 1991-1993 deel 38, citroen..

Deel 38 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
Na een korte bospop onderbreking gaan we dan nu weer even verder met
de serie vakantie foto’s uit het verleden. Als alles goed gaat heb ik vrijdag
nog een nieuwtje te melden en tot die tijd doen we gezond en eten een
citroen voor de dagelijkse vitamine C… Let ook op de reiger….(Klik groot)

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

11 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 38, citroen..

  1. roland zegt:

    heyyyyyyyyyy ben je weer nugter hahahh

  2. jager zegt:

    @Roland: Wanneer was ik dronken dan?…

  3. Karel zegt:

    Altijd goed een paar vitmaines met zo’n zuip en knakworst vakantie, hahahah

  4. Patrick zegt:

    Die reiger is dat een echte

  5. jager zegt:

    @patrick, ja echt van plastic, eerlijk uit een tuin gejat tijdens 1 van onze vele zuip avonden, hahahah

  6. Martin zegt:

    Volgens mij ben je nog net zo ondeugend als Vroegah..lollzzz.

  7. vond bospop erg leuk,maar dit ookwaar (her)ken ik het toch van??

  8. pleeboy zegt:

    die kratten bier staan wel vaak op de voorgrond he:-)

  9. Renesmurf zegt:

    Dat bier was niet iets om je voor te schamen in elk geval!

  10. oma zegt:

    Ha jager,

    Vitamine zijn belangrijk hoor, maar in de juiste alcohol producten bestaan ook uit fruit, wel verrot, maar dat merk je niet meer als je genoeg inneem. oma

  11. Redstar zegt:

    Was die citroen niet meer om een smerige lucht te weren ? 😀

Geef een reactie

