Callantsoog 1991-1993 deel 39, wakker worden

Deel 39 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
Dit wordt een korte toelichting, want zoals de meesten al geraden hebben,
ben ik nu effies met proef verlof, mijn vakantie begint echt pas in augustus
maar ik heb nog zoveel uren dat ik nu alvast een beetje vrij heb en ik zit
nu met bezoek dus wakker worden in Callantsoog, morgen meer!
Oww, ja ze wilde wel met mij rotzooien trouwens, volgende keer dan..(Klik )

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

9 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 39, wakker worden

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het kon zo mooi zijn, maar de kater komt later, of is het toch…. oma

  2. pleeboy zegt:

    hij zal wel gedacht hebben een dronken vrouw in bed is een….:-)

  3. Lady Troy zegt:

    Ik denk dat je er wel van genoten hebt jager,
    van Bospop.
    Ik las er in de krant over…
    Heb een fijn weekend jong.
    Knf. van LT

  4. Wie wilde met je rotzooien..
    dat meiske in de tent of je bezoek??
    gna gna..

  5. madbello zegt:

    Alweer flessen drank prominet in het beeld :-)Maar het is vrijdag en tijd om je stoplog te lezen, weet je nog ? 😉

  6. Redstar zegt:

    Ik ben ook razend benieuwd naar je stoplog jager 🙂

  7. Liesbeth zegt:

    en jij niet?? mm waarom niet dan? veel vragen krijg je;-)

  8. cathleen zegt:

    rotzooien hangt vanaf met wie en wat.
    Geniet lekker van je proef verlof.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  9. Patrick zegt:

    Drank zat jippieeeeeeeeee weekend

Geef een reactie

