Callantsoog 1991-1993 deel 41, stokhangen.

Deel 41 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
Regelmatig werd er wat op de camping georganiseerd en toeval wil dat onze
tent naast de recreatie plaats stond enzo deden we wel eens mee..
Dit keer was het stokhangen en ik was goed, vandaar die goede stemming?
Nou het zou ook de zon kunnen zijn, ben nu alweer bijna zo bruin! (Klik )

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

10 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 41, stokhangen.

  1. Patrick zegt:

    LOL stokhangen wha wha

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Was dat wel zo’n fijne plaats naast de recreatietent?
    soms is het wel lastig als de verkeerde verliefd op je wordt. oma

    ot. Marco B las ik laatst krijgt van BUMA en de andere rover wel zijn vergoeding, terwijl kleiner bands daar heel veel moeite moeten doen.
    En wat me ook stoort dat er op de website van war child expliciet moet staan dat hij het allemaal zelf betaald.

  3. pleeboy zegt:

    stokhangen is hier toch met een stijve rondlopen en de boel niet kwijtraken(lig dus in een deuk)
    maar neem aan dat het bij jullie wat anders is

  4. Redstar zegt:

    Stokhangen? dat is iets nieuws voor mij.. 😀

  5. Liesbeth zegt:

    lekker joh dat je alweer zo bruin bent, ik ga straks een beetje bijbruinen! je foto is top!

  6. cathleen zegt:

    ZIet er goed bruin uit ja.
    Doet een mens goed.
    Groetjes Cathleen.

  7. Stokhangen is best geinig om te doen.. hoewel ik zelf spijkerbroek hangen leuker vind ;))

  8. travel zegt:

    stokhangen, ja ja polstok hoogspringen maar dan zonder het springen.

  9. Renesmurf zegt:

    Zo, je bent dus nog steeds met die vakantie bezig! Ik zit momenteel vakantie te vieren, in Zeeland, ook leuk.

  10. Lady Troy zegt:

    leuke foto van je Jager.
    Gewonnen met stokhangen nog wel…toemaar…
    Lenig was je toen wel!
    Fijne Donderdag jong.
    Knf. van LT

Geef een reactie

