Niet rokers support….

cfd2d205bb[1]
Inmiddels ben ik alweer 2 weken gestopt en het gaat nog prima. Ik heb het
gevoel dat ik meer ruik, meer proef en meer energie heb…Support heb ik bij
het thuisfront helaas niet, hier wordt nog stevig doorgepaft door de rest….
Ze willen wel maar bepalen liever zelf het moment, tja daar zit natuurlijk wel
wat in maar van mij mag dat moment snel komen. Ik heb alle rokers al uit huis
en tuin verdreven maar natuurlijk gaan ze dan gewoon voor op straat staan.
Ach, de spreuk van hierboven zal mijn volgende stap zijn. Vrij vertaald:
NIET ROKEN: Als wij rook rond uw persoon zien dan gaan we ervan uit
dat u in brand staat en zullen u dan ook met water blussen.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

11 reacties op Niet rokers support….

  1. Ron zegt:

    Ojee word jij zo’n radicaal die gestopt is met roken en dan iedereen die wel rookt afschiet 😀 , ik heb genoeg supprt hier ze schelden me de huid vol als ik rook :-))

  2. jager zegt:

    @Ron, tja je bent roker of je bent radicaal…Stoppers met roken moeten wel…

  3. Redstar zegt:

    Ik heb thuis wel support gelukkig.. Dat scheelt een berg. Je gaat idd beter proeven en ruiken en zo.. Heerlijk gewoon 🙂 Zondag kom ik alweer met mijn negende stoppen met roken logje 🙂 negen maanden alweer.

  4. Popkov zegt:

    Dat doe je als roker 1 keer 🙂

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Toch knap dat je het nog steeds red, de meeste struikelen in het begin van de stop fase. oma

  6. jager zegt:

    @oma; struikelen doe ik niet, ik mis die uitdaging maar die heb ik al vervangen en volgende week komt de ultieme werk test:)

  7. Lady Troy zegt:

    Hoi Jager
    Ik zal de titel veranderen in …De zon…
    Ha haaaa
    Het is een oud logje, in hergebruik…
    We bin zunig…Het is een 100MB webje.
    Voorheen had ik er xc3xa9xc3xa9n met 500MB.
    Vandaar….
    Maar er staan wel sinds pas nieuwe
    dingetjes op.
    Voor de rest ben ik… qua log maken in recessie…
    tijd…Ik ben een beetje druk met andere dingen nl.
    vandaar. Aangezien velen toch op vakantie zijn of veel
    naar buiten zijn en het verbazend stil is in webland…
    Zie je her en der hetzelfde verschijnsel.
    Dezelfde log staat er nog op.
    Hxc3xa9 heb een fijn weekend jong en mooi weer!
    Knf. van LT

    ps.
    Griezelig vind ik mensen… die stoppen met welke verslaving dan ook…
    Na decennia’s zelf de beesten te hebben uitgehangen en van het leven genoten…mag de hele rest…jong en oud… niks meer van ze!
    Het fascisme… zie d’r nogalis bij los barsten…Gelukkig niet bij allen die stopten…met wat dan ook!
    Maar toch…pas er voor op…dat je geen enge griezel wordt!

  8. Madbello zegt:

    Tja ! Helaas rook mijn liefje ook nog steeds door, al moet ik zeggen dat ik er geen last heb, maar een flinke uitbundige zoen zit er dan even niet in 🙂

  9. Patrick zegt:

    En ruik je de uitlaatgassen nu al beter 😀

  10. Ik vind het toppie Jager.. Wat ons opviel de afgelopen weken in uitgaanstentjes dat je nu geen rook meer ruikt maar zweet.. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik liever ruik ;))

  11. Jenny zegt:

    Ik vind het knap en klasse dat je gestopt bent met roken, maar word A.U.B niet zo’n zeikerd! Daar zijn er legio van( ex-rokers )!
    Groetjes!
    p.s ik steek er nog een op, geen bezwaar?

Geef een reactie

