Callantsoog 1991-1993 deel 43/44, de zusjes en..

Deel 43 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
Het is weer eens tijd voor een nieuwe dubbele aflevering en we zijn vrijwel
aan het einde van het eerste fotoboek gekomen…Onder de zusjes en als je
op lees meer klikt
dan krijg je de Overijssel-naren?? met caravan…(Klik )

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Deel 44 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
Heineken, wordt meer gedronken in Overijssel, maar gezellig was het
wel met die gasten…!(Klik )

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

13 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 43/44, de zusjes en..

  1. patrick zegt:

    *gaat een biertje pakken en nog is kijken*

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    volgens mij snap ik voor de eerste keer de tekst, dat is bij foto 1.
    Of snap ik meer en wil het niet begrijpen? oma

  3. Redstar zegt:

    Het einde alweer van boek een… je hebt ook heel wat geplaatst 🙂

  4. cathleen zegt:

    Jammer dat het einde alwer is.
    Heb wel genoten van je verhalen en je foto’s.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  5. Liesbeth zegt:

    wel gaaf hoor zo’n lange serie, dat had ik nooit verwacht 🙂

  6. jager zegt:

    @cathleen; om precies te zijn, zitten we nu op de helft want er is nog een tweede boek, maar daar begin ik in het najaar waarschijnlijk mee….

  7. woman zegt:

    Nog een tweede boek, leuk zeg…..
    Ben erg benieuwd wat daar allemaal in staat..
    Waren dit echt alle foto’s, of heb je alleen de leukste eruit gehaald???

  8. woman zegt:

    Goed zeg trouwens van je dat je gestopt bent met roken. Ben zelf alweer ruim 3 jaar gestopt, maar wat toch wel blij dat het thuis front mee deed. Volhouden hoor, het is de moeite waard…….

  9. Pasula zegt:

    Wat een jonge en onschuldige koppies toch allemaal…

  10. woman zegt:

    Tja, daar nog wel, zou ze nu wel eens bij elkaar op een foto willen zien.hahaha………

  11. jager zegt:

    @Woman& Pasula; maar ik zie er nog steeds zo onschuldig uit hoor, maar ik sta ook niet op de laatste 2 foto’s 🙂

  12. oma zegt:

    Ha jager,

    De damens zijn wel braaf, ze zitten er nog steeds. oma

  13. Renesmurf zegt:

    Wat een boel herinneringen heb je daar liggen!

Geef een reactie

