Op naar de 4 weken!


Het gaat prima met stoppen, alleen ik heb het er wel erg druk mee. Er zijn
inmiddels alweer 3 weken en 6 dagen voorbij gegaan en ik heb steeds meer
de overtuiging dat dit 1 van de beste beslissingen in mijn leven tot nog toe
is geweest. Ik ben iemand van regelmaat en gewoontes en zoiets als roken
opgeven heeft nogal wat consequenties voor mijn levenstijl. Nu zit ik iedere
dag een uur op mijn racefiets te zweten en begin ik dat steeds lekkerder te
vinden. Ik moet uitkijken dat ik niet verslaafd wordt aan sporten, maar het
lijkt wel alsof ik de nicotine heb verlaten voor adrenaline en wat is beter?!?
Ow ja, omdat ik het druk heb en mijn vakantie morgen echt begint kan het
zijn dat ik niet al te regelmatig update, maar dat is maar tijdelijk, I’ll be back!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

14 reacties op Op naar de 4 weken!

  1. cathleen zegt:

    Goed bezig ben je.
    Je kan beter fietsen dan roken toch.
    Fijne vakantie alvast.
    Wij hebben ook morgen vakantie zal ook wat minder loggen.
    Kom af en toe wel ff wat erop zetten en bij jullie kijken.
    GRoetjes Cathleen.

  2. Karel zegt:

    super jager, laat de duivel je niet pakken, hahahhaa

  3. Renesmurf zegt:

    Een andere levensstijl brengt ook andere gewoontes met zich mee, en andersom!
    Loggen kan altijd, natuurlijk.

  4. Patrick zegt:

    Ik heb mijn ribben gekneusd en een botbreuk in mijn schouder helaas heb namelijk ook steeds meer plezier in sporten na het stoppen met roken!!

  5. Pasula zegt:

    Super dat je het al een paar weken volhoudt: doorzetten Jager!

  6. madbello zegt:

    Wow het klinkt goed en zo te lezen ben je verslaafd aan de adrenaline die het sporten geeft, lekker fit je vakantie in rollen.
    Ik fiets ook elke dag een uur, maar dit is wel in het drukke Haags stadsverkeer en weet niet of dat zo gezond is en vooral als je achter een bus rijd.

    Nog een prettige vakantie.

  7. Redstar zegt:

    Sporten is beter dan roken..

  8. ilse zegt:

    good for you!!
    en een fijne vakantie!!

  9. Amnes zegt:

    Nicotine ruilen voor adrenaline. Daar wil ik ook wel voor tekenen.

    Heb zelf ook mijn stop roken dagboekje dat je in de url terugvindt.

    Veel succes bij de volgende 4 weken, maanden, jaren!!

  10. Liesbeth zegt:

    met sporten erbij is het nog beter en sneller, het afkickproces..
    ot, ja ok picasa is wel en beetje beperkt, dat wel

  11. jager zegt:

    @amnes; da’s makkelijk
    @liesbeth; picassa is als nicotine, best lekker maar niet voldoende en niet mijn smaak

  12. pleeboy zegt:

    als je na 3 weken nog de dagen telt kan je beter gaan roken , kom je tot rust:-)

  13. Fiecke zegt:

    Fietsen is wel veel gezonder, dus zo`n verslaving is geen punt.

  14. Madbello zegt:

    HA HA Ik zie @Amnes in de echte blog wereld betreden 🙂

Geef een reactie

