beachbabes 2008 deel 1


Het is alweer mijn 2e vakantie periode en ik heb het bijna nog drukker met
mijn vakantie als daarbuiten maar het succes van de beachbabes wil ik nog
wel even voortzetten en vrijwillers genoeg! Babes genoeg op het strand en als
je zegt dat je van het bekende jager.web-log bent dan wil iedereen wel
poseren!!!!! Dus deel 1 in de serie beach babes 2008! Klikken mag!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

16 reacties op beachbabes 2008 deel 1

  1. Popkov zegt:

    Is dit ook een kiekje uit je “werkvakantie” in Callantsoog?

  2. Liesbeth zegt:

    je komt gewoon tijd tekort 🙂

  3. Patrick zegt:

    Ze staan er weer helemaal klaar voor

  4. pleeboy zegt:

    inderdaad goed vast houden met dit hollands stormweertje:-)

  5. Karel zegt:

    Een lekker stel, waar zit je dan? 🙂

  6. Renesmurf zegt:

    Waarom houden ze hun handen nou zo? vreemd hoor.

  7. els en olga zegt:

    Goede morgen kusjes
    Lieve schat Donderdag
    Veel liefs voor vandaag
    Een klein waterig zonnetje!!
    wel een beetje koud en stout
    en liefs van els en olga

  8. Liesbeth zegt:

    @Renesmurf,ze moeten de handen toch ergens laten!

  9. Pasula zegt:

    Tja zo’n beroemdheid als jager kun je niet weerstaan! 😀

  10. cathleen zegt:

    Fijn weekend Jager.
    Fijne vakantie nog.
    Groetjes Cathleen.

  11. Fiecke zegt:

    Jij weet ze wel te vinden.
    Fijn weekend

  12. Madbello zegt:

    Zo te zien heb je het echt druk, of je bent weer aan het roken en je druft niet meer op het net 🙂

  13. ilse zegt:

    zo te zien vermaak jij je prima in je vakantie 😉

  14. travel zegt:

    altijd als ik op het strand ben zijn ze er niet….gek he?

  15. Martin zegt:

    He ben ik net terug from Italy zie ik hier weer Titten..ghe ghe.

  16. jager zegt:

    @Madbello; weer gaan roken is geen optie, maar druk heb ik het wel met fietsen en vakantie vieren, daarom vandaag een update, hahaha
    @Travel; jij komt echt op de verkeerde stranden:>
    @Martin; speciaal voor jouw!

Geef een reactie

