Haarlem, Zandvoort en Bloemendaal aan zee deel 2

We waren dus afgelopen weekend in Haarlem en zijn zaterdag naar het strand
van Zandvoort geweest en zondag naar Bloemendaal aan zee alwaar ook
radio 538 een strandtent heeft, er was net een feest begonnen in strandtent
`vroeger` , begonnen maar wij kwamen voor het strand en de zee natuurlijk.
Helaas ging het aan het eind van de middag hard waaien en vielen er enkele
druppels, we zijn toen rond een uur of vijf terug gereden maar bleken niet
de enige te zijn met dat idee. Er stond een file tot ver achter Zandvoort….

Gaby en Denise Poseren op het terras van strand tent Sandy Hill…

Ook Steven wilde daar wel even voor een foto poseren….Zonder Corona!

E
r waren ook weer Duitsers op het strand maar deze groef gelukkig geen
kuil maar wat anders. Als je op lees meer klikt dan zie je nog een paar fotos.


Het vervolg met nog wat strand foto’s rond Zandvoort en Bloemendaal…
Denise aan het Poseren, deel 1

Denise aan het Poseren deel 2

Best druk op het strand…Op de achtergrond het de lokatie van het race
circuit bij Zandvoort…

Wij liggen linksonder…Op de Zondag was het wat rustiger bij bloemendaal…

Op weg naar het Palmterras, Steven in de Stoere zwembroek van Denise!

Denise aan het Balletje trappen trok veel aandacht van de lokale voetbal
verenigingen die op het strand trainden….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

19 reacties op Haarlem, Zandvoort en Bloemendaal aan zee deel 2

  1. Karel zegt:

    Je hebt je blijkbaar weer prima vermaakt afgelopen weekend!

  2. Redstar zegt:

    JUllie hebben je prima vermaakt zo te zien.. Vakantie rules toch wel een beetje.. EN , niet gerookt? 😀

  3. jager zegt:

    @Redstar; idd niet gerookt, maar dat is toch geen nieuws?…

  4. denise zegt:

    heey jager
    nu je achter me staat moet ik je effe krabbellen:P
    haha wrom maarja ik doe het maar effe anders houde je niet op emt zeuren moeten die foto’s op de hier op ik heb nog kies recht!

    groeteje denise:P

  5. Renesmurf zegt:

    Met mooi weer is het altijd heel erg druk daar, maar als je er tussen zit merk je dat gelukkig niet echt.

  6. Liesbeth zegt:

    nou ziet er super uit daar, lekker dat strand, ben ik nog nooit geweest, altijd Hoek van Holland

  7. pleeboy zegt:

    zandvoort heb de naam en ook de naam dat je altijd in de file staat:-)
    zelf rij ik dan nog liever naar zeeland waar het rustiger is

  8. Patrick zegt:

    Leuk die prive foto’s!!

  9. ow ja … daarom ga ik niet zo vaak!!
    altijd file bleh
    maar wel reuze gezellig!!

  10. Wij wonen wer relatief vlakbij, maar wij gaan meestal naar IJmuiderslag of Langevelderslag. Zandvoort en Bloemendaal is zoooo toeristisch.

    Als ik het eerder had geweten had ik jullie zaterdag wel even opgezocht ;))

  11. Pasula zegt:

    Erg leuke foto’s! Ik zit vaak in Haarlem maar afgelopen weekend toevallig niet, maar het zou zomaar kunnen dat ik je een keer op het strand tegenkom, was toen met Patrick ook het geval. 😉

  12. jager zegt:

    @Mysterie; helemaal gelijk maar nu in het naseizoen zijn er niet zoveel toeristen meer 😉
    @Pasula; dat zou nou gezellig zijn!

  13. het strand zal altijd blijven trekken…

  14. cathleen zegt:

    Leuke foto’s van jullie op het stand.
    Leuk om je fam te leren kennen.
    Groetjes Cathleen.

  15. Sjoukje zegt:

    Heerlijk naar het strand. Vroeg toen ik nog in Amsterdam woonde, kwam ik veel in Zandvoort. Nu ik verhuisd ben woon ik vlak in de buurt van Bergen, Schoorl, Egmond aan Zee en Calantsoog. Wat dat betreft woon ik hier ideaal.

    Groetjes Sjoukje

  16. travel zegt:

    leuke foto,s, lekker breed strand.
    Wij waren ook voor de regen weg bij lowlands.

  17. pluisje zegt:

    heerlijk hoor zo af en toe een dagje naar het strand!

    voor ons is het vaak scheveningen, hoek van holland of rockanje

    fijne avond!

  18. ilse zegt:

    voetbaltraining op het strand, dat lijkt mij nou ook wel eens wat
    jammer dat het begon te regenen

  19. Lady Troy zegt:

    Hoi Jager
    Ik denk dat het vooral via sport en ook via
    EK)s en WK)s en Olympische Spelen, de
    wereldlanden nader tot elkaar brengt en gesloten landen
    er opener en moderner van worden gaan.
    Als je ze, om wat dan ook buitensluit, maakt
    het de geslotenheid van zo’n land,
    alleen maar erger.
    Ik ben dus erg voor zulkse evenementen.
    Heb een fijn weekend jong.
    Knf. van LT

    ps. Die Duitser groef geen kuil…
    maar misschien verborg die zo een )zelfgemaakt’ lijk…

    Nou ja …geintje…

Geef een reactie

