Rare sport dat worstelen…


Ik heb best veel naar de olympische spelen gekeken omdat ik in die periode
vakantie had en het weer niet altijd optimaal was dus  tussen het fietsen en
zuipen door keek ik sport maar dit is mij helaas ontschoten, dus ik post het
nog maar gauw. Want als je nog moet kiezen op welke sport je wilt gaan, dan
zou dit in ieder geval kunnen helpen met die keuze.. Illegale move lijkt mij?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

16 reacties op Rare sport dat worstelen…

  1. Redstar zegt:

    Je weet niet wat zich in die kleedkamers afspeelt he…

  2. pleeboy zegt:

    met dit wil je nooit en te never worstelen:-(

  3. Martin zegt:

    Ehh tussen man en vrouw kan ik me der nog iets bij voorstellen..ghe ghe. ;–))

  4. oma zegt:

    Ha jager,

    Dat krijg je als je geen grip op je tegenstander hebt.
    Of is het sport verbroederd? oma

  5. Lady Troy zegt:

    Die ander lijkt zich wel heel erg makkelijk over te geven…
    Tjonge wat een nikserigheid vertoont die!
    Heb een fijne Zaterdag Jager.
    Knf. van LT

  6. Patrick zegt:

    Die komt niet meer los

  7. **Jans** zegt:

    aaaaaaaaaaaaaaaaai haha

  8. Renesmurf zegt:

    Soms gebeuren er dingen die niet kunnen!
    En alles wordt vastgelegd!

  9. pluisje zegt:

    en poepie bruin dat ze zijn!!! die vingers dan wel….

  10. Karel zegt:

    Wow, wat een vieze sport!

  11. wahahaaaaa, vinger in je reet. Dat rijmt niet, nee, maar het dicht wel.

  12. tilly zegt:

    Nieuwe vingergreep ? En dan zo vopop op de foto.

  13. Pokov zegt:

    Beetje vreemd, maar wel lekker! Alhoewel?

  14. Popkov zegt:

    Volgens mij probeert ze haar uit te kietelen. Puur spelbederf!

  15. Travel zegt:

    is gewoon vriendelijk bedoeld..

  16. madbello zegt:

    Dit is zeker een hele gemene 🙂 ik voel het al.

Geef een reactie

