Babies als delicatesse


Gewoon lekker, ik vindt het gewoon lekker. Pino de babiekiller.
Ik kwam deze tegen op mijn vast plaatjes forum en kon het niet laten om dit
plaatje op mijn  log te plaatsen. Er is daar 1 gast die dagelijks dergelijke onzin
het forum plempt en soms kan ik een glimlach dan niet onderdrukken….
Doet mij een beetje denken aan een update van voor de vakantie, heheheh


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

10 reacties op Babies als delicatesse

  1. Patrick zegt:

    Wie zou er in dit pinopak zitten?

  2. pleeboy zegt:

    juist daarom hou ik het oefenen:-)

  3. Martin zegt:

    Ehhh beetje smakeloos hoor..ugh.

  4. HUUB zegt:

    heerlijk dit soort wrange humor.. houd ik ook wel van… nou nog iets met sigaretten…

  5. Renesmurf zegt:

    De vogel eet niet, die toont liefde, dat zie je zo!

  6. Pasula zegt:

    Verzin nog maar eens een originele reclame, ik geloof dat alles nu wel gedaan is.

  7. Redstar zegt:

    Dat is me een behoorlijk knuffel die pino geeft 😀

  8. Ach een Pino wil ook wel eens wat anders dan wurmpjes toch???

  9. Lady Troy zegt:

    Grappig plaatje!
    Fijne Dinsdag Jager.
    Knf. van LT

  10. cathleen zegt:

    hhahahaa
    Leuke foto
    Fijne week nog Jager.
    Groetjes Cathleen.

Geef een reactie

