We hadden niet mogen grillen in september….


Deze foto is dan wel van een grill moment tijdens bospop maar we hebben
ook vorige week dinsdag 9 september heerlijk van de Barbecue genoten…
Helaas voor onze buren want die mochten pas na zonsondergang eten. Daar
had ik toch even helemaal niet bij nagedacht… Ik wil er best wel rekening
mee houden maar een verbod op eten in het openbaar gaat toch echt te ver?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn mening. Bookmark de permalink .

12 reacties op We hadden niet mogen grillen in september….

  1. online@nu zegt:

    ja dat gaat te ver. ALS het om nederland ging. het gaat om dubai. en tot daar riekt jouw bbq echt niet.

  2. Labababa zegt:

    In het stukje over overdagdag niet eten voor niet-moslims staat duidelijk, dat dit voorstel gedaan is in een arabisch land. DUS NIET IN NEDERLAND, OF EEN ANDER LAND IN EUROPA. Laten we godverdegodver is ophouden om wat betreft de Islam van iedere mug een olifant te maken. De islam is in Nederland een kleine minderheidsgroepering. Om een of andere reden vinden we het steeds nodig om ze overal de zwarte piet voor toe te spelen. Dit gedirigeerd door de k*t televaag, de randdebiel Wilders en gleuf Verdonk.
    Get a life

  3. whaha ik heb het ook gelezen
    http://www.blognetwerk.net/social/linda/weblog/619.html
    was met twingly ping bezig.
    je maakt wel wat los zo he whahaha

  4. Patrick zegt:

    Ook al aan het pingen wha wha

  5. reg176 zegt:

    Laat eenieder, die zich NIET wilt houden aan onze (lees oer-hollandse) kultuur teruggaan naar hun eigen land.
    Ik wil rustig (ook tijdens de ramadan) een kroketje op straat kunnen eten zonder de angst te hebben dat ik elk moment een mes van een of andere moslim-malloot in mijn rug krijg.
    Als men hier in Nederland wilt wonen, dan ook ONZE gebruiken aannemen. Op zijn minst respecteren.

  6. Patrick zegt:

    Ik doe in mijn eigen tuin in ieder geval lekker wat ik zelf wil, Eigen baas in Eigen tuin

  7. Pasula zegt:

    En dan ook maar niet eten als je in de buurt komt van het wijkcentrum waar een weight-watchers avond wordt gehouden? leven en laten leven…

  8. pleeboy zegt:

    dan moeten ze maar een ander geloof nemen als ze er moeite mee hebben
    ik lees nooit ergens dat zij zich aanpassen aan de christen, daarom is ook de bijbel in soede arabie verboden labababa:-)

  9. oma zegt:

    Ha jager,

    Dat gaat zeker te ver voor een consumptie land als de onze. oma

    ot. dit nummer willen we draaien voor je in de GGOS, het was even zoeken, maar het gaat over treinen Metallica – No Leaf Clover

  10. Redstar zegt:

    Het ging niet over Nederalnd, en wat ze daar doen, moeten ze zelf weten.. Toch?

  11. jager zegt:

    @Oma; ikkie helemaal blij, mooi nummer!
    @redstar; idd. zolang ze maar van onze bbq afblijven! 🙂

  12. Ben Stulen zegt:

    Nou lopen er weer vijf mannen met een probleem….

Geef een reactie

