Roving Sands '95 deel 2 "de heenvlucht"

Dan nu de daadwerkelijke start van de serie over de oefening "roving sands"
in 1995 die ik heb meegemaakt tijdens mijn diensttijd. Ik doe dit voornamelijk
voor mezelf zodat ik deze foto’s scan en er later nog eens in terug kan
bladeren want een fotoboek kun je zomaar kwijtraken…
Deel 2. De heen vlucht van Amsterdam naar Roswell, New-Mexico.
De vlucht op zich was niet zo bijzonder, alleen erg lang en dat in tegenstelling
tot de landingsbaan want die was niet gemaakt voor het landen van een dc10.
Het was dus even spannend bij de landing en we gingen dus flink op de rem.
Het was er warm en stoffig maar daarover later meer. Vervolg van de vlucht.


Onderstaand nog wat foto’s van de vlucht naar Roswell.(Klik groot)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn diensttijd, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

11 reacties op Roving Sands '95 deel 2 "de heenvlucht"

  1. Renesmurf zegt:

    Ja, als je alles online zet heb je het dubbel bewaard! Leuk werk.

    Dienst vind ik minder leuk.

  2. Liesbeth zegt:

    warm en stoffig zal je het wel gehad hebben, gaaf die foto’s!

  3. oma zegt:

    Ha jager,

    Wel een koud biertje tijdens de reis, wel een hele ervaring. oma

    ot. we hebben je verzoekplaatje gedraaid.

  4. jager zegt:

    @rene; dienst was achteraf best leuk 😉
    @liesbeth; bite the dust en een heleboel komt nog!
    @oma; thanks voor het plaatje!

  5. pleeboy zegt:

    achteraf wel wel:-)
    denk er net zo over

  6. Lady Troy zegt:

    Leuk je jeugd jongere jaren op internet te zien, Jager.
    Fijn weekend jong.
    Knf. v. LT

  7. tine zegt:

    Jij gaat dus even terug in de tijd 😉
    Wij hebben ook bijna alle foto’s van manlief van diensttijd en dan vooral uit Libanon gescand en op dvd gezet.. fotoboek heeft (had) hij ook hoor, maar die foto’s heb ik voor de foto’s van onze reis naar Libanon (2005) geplakt
    Blijven toch wel leuke herinneringen toch? Gisteren toevallig net zoonlief nog een heel gesprek over Irak gehad..
    fijn weekend
    liefs, tine

  8. Redstar zegt:

    Natuurlijk doe je het voor jezelf. Extra security 😀 Ik weet alles van kwijt raken van foto’s..

  9. jager zegt:

    @Tine; erg belangrijk voor jezelf idd om zulke dingen goed te bewaren. Dat besef je pas later..
    @Redstar; tja foto’s kwijtraken lijkt me verschrikkelijk

  10. Karel zegt:

    Maar wel heineken in het vliegtuig, dat maakt veel goed, hahaha 🙂

  11. stamppot zegt:

    Ha Jager,

    Je hebt wel een leukere diensttijd meegemaakt dan ik. Veel meer dan oefenen op de veluwe en schieten met een uzi heb ik niet gedaan. En natuurlijk veel bier en gevulde koeken in de kantine (en in de kroeg) onder toeziend oog van de aalmoezenier die, als je bezopen was, weer een zieltje dacht te winnen. Maar wel veel gelachen.
    Erg leuk om dit van jou te lezen.

Geef een reactie

