Beachbabes 2008 deel 4 en stats

b4fbdf1f18[1]
En zo jumpen we van de zomer dan echt de herfst met koude temperaturen,
harde wind en regen. Het is gedaan met de zomer, maar we genieten na…
Ow, ja en mag ik nog even uw aandacht voor het volgende, het staat links
onderaan deze log vermeld, maar het is altijd even scrollen maar vandaag is
het weer eens bijgewerkt en we zijn ongemerkt de milioen bezoeken
gepasseerd dus een applausje voor de gehele Jager redactie is op zijn plaats!
(Jager applaudisseert even voor zichzelf’) Ow, en een leuke link om deze
mooie log aan je hyves toe te voegen staat daar ook linksonder!
Jagers Stats tot 4 oktober/Untill 4th okt 2008
Registratiedatum  23-03-2005
Totaal aantal pageviews: 1.057.861
Totaal aantal unieke bezoekers: 194.212
Aantal logs: 1107  Aantal reacties: 20961


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

15 reacties op Beachbabes 2008 deel 4 en stats

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gefeliciteerd met je bezoekers aantal, hoe doe je dat toch.
    Lukt oma niet hoor. oma

  2. pleeboy zegt:

    gefeliciteerd met je mijlpaal
    gaan we samen op naar de 2:-)

    Start date: 19-5-2006
    Total pageviews: 1.971.669
    Total visits: 861.867
    kijken wie dr wint:-))

  3. Lady Troy zegt:

    Het nut van Dierendag is mi.
    voor allen,
    die het nog leren moeten,
    diervriendelijk
    met dieren om te gaan
    xc3xa9n, het helpt een ieder,
    herinneren er aan! (LT)

    Hoi Jager…
    Het wordt nu met de dag kouder…
    Brrrrr
    Ik wens je ondanks dxc3xa1t een fijne
    Zondag toe.
    Knf. van LT

  4. Liesbeth zegt:

    wouw Jager, dat is absoluut een applausje waard en ik heb hier nu zitten te klappen voor je achter mijn toetsenbord!! Ik was al blij met mijn eerste 100.000 in 1 jaar en jij dus in drie jaar tijd, dat is echt super joh!

  5. Redstar zegt:

    Van mij mag die foto wel een poos blijven staan 😀 Maar… het is zo weer zomer 😀

  6. Ben Stulen zegt:

    Nou je heb anders niet stilgezeten….

  7. HUUB zegt:

    ja zomer helaas voorbij…

  8. //adbello zegt:

    WOW ! Dat Zijn getallen waar je van schikt, altijd leuk om terug te kijken en te zien hoe veel.

  9. els en olga zegt:

    Een mooie Maandag.
    tja na al die regen..
    Ha meis wat vind ik je log mooi
    geeft een fijne sfeer……………….
    En raakt me op de een of ander manier
    echt heel mooi en lief
    xxxx knuffffffffff van mij Els
    en olga xxxxxxxxx

  10. Martin zegt:

    Zo zo en nog steeds moet je werken..ghe ghe.
    maar van harte geflapsteerd kerel.!!

  11. Pasula zegt:

    Een miljoen????
    Ik ga voortaan “U” tegen je zeggen…

  12. oma zegt:

    Ha Jager,

    Hier is call of duty 4 ook erg populair geworden. oma

  13. Ben Stulen zegt:

    Meer dan een miljoen…. wanneer is het feestje ?????

  14. jager zegt:

    @Pasula; ik blijf bescheiden 😉
    @Oma; eindelijk, ik ben al 4 games verder 😉
    @Ben; ik zuip al een week, hahaha

  15. Poppie zegt:

    Goedemorgen Jager.

    Jij heb me dus ook al gevonden hahaha.
    Gefeliciteerd met zo veel bezoekers op je logs.
    Dit weekend krijgen weer een beetje zomer,dus wie weet kan me bikini wel de kast uit *LOL*

    Wens je een heel fijne weekend.
    En mail ff een stukje BBQ vlees door naar het poppenhuisje .

    Liefs uit het poppenhuis

Geef een reactie

