Ole, unbelievabull!

c210f39753[1]
Ik ben geen fan van stierenvechten en ik zie een stier liever ZO of dat het ZO
afloopt maar deze stier doet in ieder geval wel zijn best om indruk te maken!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2007-2008 en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Ole, unbelievabull!

  1. Patrick zegt:

    *Gaat foto Rechtsomdraaien* OLE

  2. arm beest, zou hij het overleefd hebben??

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wie steelt nu de show?
    Maar vind het ook een raar tijd verdrijf. oma

  4. pleeboy zegt:

    zn laatste val:-((
    die spieen in zn rug zijn niet te zien

  5. Lady Troy zegt:

    Inderdaad jager…
    Stierenvechten is geen leuke sport!

    Ja leuk he jager…
    DJ zapte even en zag dat Belgixc3xab met 1-0 voor stond…
    Dat vond ik ook leuk…de Belgen weer is door,
    leuk me leuk. Maar helaas…
    Na de pauze werd van alles anders daar!

    En wat het (top dure) NL team betreft…het is winst met erge smalle marge…tot de laatste minuut blijft het dan te eng…
    Maar gewonnen is gewonnen!

    Hxc3xa9 fijn weekend jong!
    Knf. van LT

  6. Ben Stulen zegt:

    Laten we eerlijk zijn, dit ziet er toppie uit……

  7. GeenStaat zegt:

    Ben ook geen voorstander van stierenvechten.
    Deze stier laat zien hoe een absurde “sport” het is.

    @ lindakwakernaat:
    Voor zover ik het weet, worden de dieren na afloop altijd afgemaakt.

  8. Redstar zegt:

    Het eind van de stier zal waarschijnlijk minder triomfantelijk zijn ja, maar hij heeft zich op een mooie manier vast laten leggen

  9. Renesmurf zegt:

    Die stier wil dat helemaal niet, en doet ook niet aan indruk maken. Die is in doodsnood.

  10. Janneman zegt:

    dat is een knap staaltje acrobatiek durf ik te beweren.

    Ik geef een 9.345 voor de uitvoering en techniek.

  11. //adbello zegt:

    WOW! Dat is pas een actie foto, zou het echt zijn ?

Geef een reactie

