Sudden Strike 3, Arms for Victory

Het  is alweer even geleden dat ik wat over mijn game hobby heb geschreven maar dat kwam mede door drukte en herhaling van het spelen van oude games maar nu heb ik weer twee nieuwe games in mijn bezit en de eerste is Sudden Strike 3, Arms for Victory. Het is een real time strategy game(RTS) waarbij je niet zoals bijvoorbeeld in Command & Conquer resources moet verzamelen maar gewoon units toegewezen krijgt en daarmee een tactische strijd moet leveren.
Het is zeker geen game voor beginners in dit genre want is op sommige momenten knap lastig en dat zelfs op het ‘easy’ niveau.
Ik ben een echte liefhebber van dit soort games en zeker de details uit de 2e wereldoorlog van verschillende soorten tanks, vliegtuigen, schepen en manschappen uit die tijd is erg goed uitgewerkt. Inmiddels speel ik dit spel alweer zo’n twee weken en ik ben voorlopig ben ik er nog wel even zoet mee en dan ligt ook ‘world in conflict’ nog klaar….

De invasie naspelen van Normandixc3xab, een hele klus!(klik groot)

De Duitsers trekken zich terug, houd ze tegen!

De slag om Iwo Jima, eerst uit Amerikaans perspectief en dan zoals de
de Japanners het moeten hebben meegemaakt. Het was een slachting…
Meer plaatjes? Klik HIER. Volgende keer "world in conflict"!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

5 reacties op Sudden Strike 3, Arms for Victory

  1. cathleen zegt:

    Zeg me allemaal nx Jager
    Veel speel plezier.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen,

  2. Martin zegt:

    Geef mij maar een flipperspelletje..;–))
    Maar hier wordt alleen nog maar W.O.W gespeeld.

  3. Redstar zegt:

    Daar gaat mijn hart sneller van kloppen 😀

  4. Ben Stulen zegt:

    Is dit nou niet een spelletje voor de grote wereldleiders ???

  5. Karel zegt:

    Daar moet ik ook eens aan beginnen, kan ik die copieren? 🙂

Geef een reactie

