Roving Sands '95 deel 8 "Mesa Return"

Deel 8 van de serie over de oefening "roving sands" in Amerika in het jaar
1995 die ik heb meegemaakt tijdens mijn diensttijd. Luchtafweer oefening.
Dit is dan alweer het voorlaatste deel uit de roving sands serie en zaterdag
trekken we er nog even in burger op uit in Zuidelijk Amerika met een Buick
maar eerst moeten we natuurlijk nog die woestijn verlaten en dat kan wel als
beste met onderstaande foto gexc3xafllustreerd worden want dat afbreken en
inpakken was 1 grote zandhap bende… Ow, en wat ik me ook nog kan
herinneren van vlak daarvoor dat we koninginnen dag hebben gevierd in de
woestijn met een groet aan het konings huis(3xhoera) en oranje bitter…..

Uitrusten van de terugreis in de schaduw van een vrachtwagen, pff, hitte…

Zaterdag de laatste update uit de roving sands serie met beelden van een
korte reis door Zuid Amerika, waaronder Santa Fe en El Paso.(klik groot)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn diensttijd, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

7 reacties op Roving Sands '95 deel 8 "Mesa Return"

  1. Spook zegt:

    Mooi dat zandhappen

  2. Redstar zegt:

    Smaakte dat oranjebitter goed met al dat zand? 😀 happy lanterfanterdagje morgen 😉

  3. oma zegt:

    Ha jager,

    Een hele warme en zanderige belevenis, maar jij was erbij.
    Zou je het nog eens over willen doen? oma

  4. jager zegt:

    @redstar; neen, maar ik had er wel 2 omdat een collega oranje bitter niet lekker vond…Ik ook niet maar alcohol tijdens werktijd gaat boven alles!
    @Oma; zekers nu weer maar toen we net terug waren had iedereen een negatieve gedachte… we hadden nog meer verwacht?

  5. Liesbeth zegt:

    gaaf zijn je foto’s weer, het is duidelijk heet daar!

  6. pleeboy zegt:

    1 ding is zeker
    het was wel goed weer:-)

  7. Lady Troy zegt:

    We treffen het inderdaad met deze herfst Jager.
    Mooi houden zo!

    ….Aan je foto serie te zien…
    …Jong, mooi, sterk, gezond en avontuurlijk…
    je zou er heimwee van krijgen…

    Knf. van LT

Geef een reactie

