Kitten Cannon game.


Het is helaas erg verslavend maar ach als je even je agressie op een weerloos
poesje wil loslaten dan kun je HIER even gaan schieten en probeer dan maar
bovenstaande score te verbeteren. Dan plaats ik je score met je link op mijn
log! Spoedig volgt weer een serieuze update maar deze kon ik niet overslaan!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

4 reacties op Kitten Cannon game.

  1. Karel zegt:

    Grappig en idd heel verslavend, maar ik kom niet over de 1000 ft…

  2. Red zegt:

    Hahahaha, ik sla de link even op 😀 en als de katten dan boven zijn, doe ik een poging 😉

  3. jager zegt:

    @karel; doorzetten, komt vanzelf!
    @Red+ ja ik zou het wel zonder poeze liefhebber spelen, je weet maar nooit! …heheheh

  4. Lady Troy zegt:

    Nou effe gedaan net in de vroege morgen Jager,
    ik ganu eten met DJ.
    Na 10 minuten gespeeld heb ik dit als stand.

    Heb een fijne dag jong.
    Knf. van LT

Geef een reactie

