Het is weer weekend!


De volgende keer toch maar weer een zakje mee in de auto…..


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

9 reacties op Het is weer weekend!

  1. Karel zegt:

    volgens mij heeft ie nog wat in zijn oor hangen! 😛

  2. Patrick zegt:

    Gelukkig zie hij achterin

    Fijn Weekend

  3. pleeboy zegt:

    toch maar ff naar zo sexy carwash nu:-)

  4. Martin zegt:

    je zal het maar moeten schrobben..getver.:-((

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Leuk geprobeerd kotsen met 120 km, zeker tegen wind. oma

  6. travel zegt:

    verdorie en dat zo s,morgens op mijn nuchtere maag. 😦

  7. Red zegt:

    Pleeboy weet waar je je auto kan laten wassen.. Zorg wel dat je van je kater af bent 😀

  8. Ben Stulen zegt:

    En wie haalt de stank uit de auto….

  9. //adbello zegt:

    AAagh, gatver, ben net met mijn lunch bezig

Geef een reactie

