Shit happens..


De hele week beschreven met 1 plaatje. Gelukkig is het weer bijna weekend!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

14 reacties op Shit happens..

  1. Red zegt:

    Ja, nog een dag na deze, maar jij werkt morgen wellicht vanuit huis..

  2. Patrick zegt:

    Gelukkig heb ik nog een borrel straks 😀

  3. jager zegt:

    @Red; zekers, dus het weekend gevoel is begonnen…

  4. ilse zegt:

    en nu een foto van zo’n 3 seconden later 🙂

  5. jager zegt:

    @Ilse; jij wil poep zien?…

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je hele handschoenenkastje zit helemaal vol, en nu Karoetsie op zijn scoter @#$%$!!!. oma

  7. Is er ook een plaatje van 5 minuten later???
    Ben benieuwd naar de cabrio gna gna

  8. Liesbeth zegt:

    eh ja, boem is ho..fijn weekend!

  9. Poppie zegt:

    Nou gelukkig is mij dag wat beter geweest vandaag als ik deze foto zie haha.
    Je bent niet blij als je er acht rijd met je cabrio *LOL*

    Wens je een fijn weekend Jager.

  10. pleeboy zegt:

    ligt eraan in welke auto je zit:-)

  11. Pasula zegt:

    Haha ik zeg niks 😉

  12. Anoniem zegt:

    Geen tweede foto van gemaakt dus. Jammer

  13. Janneman zegt:

    Geen tweede foto van gemaakt dus. Jammer

Geef een reactie

