Avondje darten…

cd02ac6e00[1]
Ik ben vanavond niet online want onze locale dart vereniging heeft een toer-
-nooi georganiseerd. Dus tot morgen want dan komt weer een nieuwe dienst
update over de oefening in Noorwegen
bij Trondheim met mooie beelden!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

9 reacties op Avondje darten…

  1. cathleen zegt:

    Gaaan die 4 meiden met je mee darten Jager.
    Dan zit je zeker goed.
    haahahaha
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  2. jager zegt:

    @Cathleen; dat zijn onze tegenstanders vanavond!

  3. oma zegt:

    Ha jager,

    volgens oma ga je verliesen, je concentratie is nul koma nul. oma

    ot. je verzoekje is gedraaid in de show.

  4. xxxmoppiexxx zegt:

    heyyyyy leuk naar euro disney in parijs ik ben er al geweest het was gaaf. we wensen je een prettig weekend gr marion roland

    wij wensen je al vast veel plezier

  5. pleeboy zegt:

    volgende week wil ik ook mee:-))))

  6. Redstar zegt:

    Ik kom ook volgende week :-))) I like to Dart 🙂

  7. Pasula zegt:

    Darten of dartelen?

  8. Ben Stulen zegt:

    Halllloooo waarom weet ik hier niets van….

Geef een reactie

