Nato Air Meet '97 deel 2 "Het feest"

Dit is dan deel 2 in de serie over een oefening die ik heb meegemaakt in
Noorwegen in de buurt van Trondheim. Meer diensttijd info HIER.
De oefening zelf in Noorwegen was voor mij feitelijk erg saai en dat kwam
omdat wij op 1 lokatie bleven staan en dan heb je als iemand van comms
het alleen druk op de eerste en laatste dag met het opbouwen en afbreken.
Feitelijk maak je verder niks mee want de mannen van de raketten moeten
dan verder het werk doen en ik moet er voor zorgen dat de verbindingen
daarbij niet uitvallen en dat lukt makkelijk, dus ik had toen iedere ochtend
wel een kater en sommige daarvan kan ik nu nog steeds herinneren!
Onderstaand het begin van een serie foto’s over feest avonden, deze werden
in de dienst taal ook wel socials genaamd en betroffen bier en eeh bier zuipen.

Ook de barkeep doet vrolijk mee aan het feest, ow het was de baas….

Klik op lees meer voor nog een reeks feest foto’s! Voor de prijsvraag mag je
deze keer raden op welke foto ik sta! De uitslag zal op donderdag volgen!


Hieronder dus een aantal feest foto’s van de social op de kazerne maar
daarnaast zij we ook veel wezen stappen in Hell en dat was ook feest!
Onderstaand kun je zien welk merk bier was meegenomen naar Noorwegen
want daar was het bier niet te betalen! Toen 10 gulden voor een glas bier!

xa0
Nog meer feest foto’s! Het houd niet op! Een hele vracht wagen bier!
xa0
Ja we hadden enorm veel plezier en erg druk met dronken worden….

xa0
Nu dus nog even als eerste raden op welke foto ik sta en je krijgt eeuwige
roem op deze log, zoals ik ook al voorgaande bezoekers ongelooflijk in de
schijnwerpers heb gezet zal ik dat nu weer doen…Dus waar ben ik!??!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn diensttijd, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

9 reacties op Nato Air Meet '97 deel 2 "Het feest"

  1. Redstar zegt:

    Volgens mij sta je op de zesde foto, en steek je je tong uit! 😀

  2. Renesmurf zegt:

    Ik zie toch weinig bergen en rivieren, en fjorden, wat Noorwegen toch mooi maakt.
    Tuurlijk, feestjes zijn ook gezellig.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je staat op foto 6, met je tong uit je mond.
    Gelukkig veel afwisseling gehad, vol blikje, leeg blikje, vol blikje enz. omz

  4. HUUB zegt:

    feessies vieren kunnen ze dus ook…

  5. pleeboy zegt:

    in ieder geval niet dat blondje:-)

  6. Ben Stulen zegt:

    Ik zie helemaal geen Bier…..

  7. cathleen zegt:

    Leuke foto’s
    dat was wel een duur glaasje.
    Volgens mij sta je met dat witte shirt met zwarte letters.
    De zesde foto.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  8. Martin zegt:

    4e foto van onderen maar die eeuwige roem had ik al dus dat wordt dan nu 2x..gna gna.

  9. sillyme zegt:

    geen idee welke foto, kwam hier vandaag voor t eerst. ken wel soortgelijke foto’s en verhalen echter. Foto’s in een boek in mijn kast. (niet mijn foto’s maar die van mijn husband btw) Moet erg leuk zijn geweest begrijp ik van hem en zijn makkers.

    We waren in de herfstvakantie in Parijs. Erg leuke stad ook met kinderen. Groetjes Silly

Geef een reactie

