Welke is de leukste..?


Even Apeldoorn bellen…Hmm, is ook druk op de weg. Maar onder lees meer
nog een tweetal plaatjes. Ik heb deze gekozen maar welke is de leukste?…



Advies aan de beurs handelaren…Spring!

W
at is het grootste? een pinda, een olifant, de maan of een ketel?
Deze dame denkt een olifant…Wel als ie voor de maan staat…
Maar welke is de leukste van de 3 bovenstaand? Dan plaats ik die bovenaan.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

10 reacties op Welke is de leukste..?

  1. Redstar zegt:

    Ik vind de middelste eigenlijk wel erg grof, en de derde het leukst. De eerste doet wel beetje pijn toch? 😀

  2. jager zegt:

    @Redstar: Dus jij vindt het benadruken van vooroordelen het leukst? Tja blond is ze wel…

  3. Karel zegt:

    Ik vindt de laatste ook het leukste, vooral dat overtuigende gezicht erbij, hahahha

  4. cathleen zegt:

    hhaaha
    Ook de laatste
    Fijn weekend alvast
    Groetjes Cathleen.

  5. whaha, ben ik blij dat ik sinds vrijdag niet meer blond ben…
    saai maar ik ga ook voor de laaste!!

  6. anne zegt:

    Ha jager,

    De eerste is wel jammer hoor, gnnnnn.
    De tweede is wel grof, maar een herhaling van de geschiedenis.
    Drie is niet nieuw, je hebt slimme en domme mensen. oma

  7. Renesmurf zegt:

    Ik geloof dat de derde gewoon nep is.
    De eerste is gewoon sneu.
    De tweede is humor, wel hard.

  8. lady Troy zegt:

    Hoi Jager…

    Vroeger had de Sint ook een opvoedkundige bedoeling.

    va. Dat afgeschaft, is het nooit meer goed gekomen!

    Ja ook voor het laatste plaatje op je logje!
    Heb een fijn weekend jong.
    Knf. van LT

  9. Janneman zegt:

    De laatste. Wat een sufkop

Geef een reactie

