Te harde humor?

fb2a2575b0[1]
Ik vond hem wel leuk, maar ik denk dat sommige mensen dit geen leuke
humor zullen vinden maar dat mag u gerust in een reactie zeggen hoor….
Morgen gaan we weer verder met de oefening in Noorwegen!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

9 reacties op Te harde humor?

  1. Karel zegt:

    Ik vindt hem wel wat grof, maar het kan wel qua humor dan!

  2. Redstar zegt:

    Ik vind hem helemaal niet grof, maar echt lachen 😀

  3. sillyme zegt:

    reactie reeds bij stukje over Noorwegen… ff zappen….

  4. oma zegt:

    Ha jager,

    Gewoon doen, er zijn zat mannen die op mager vrouwen vallen. oma

  5. Renesmurf zegt:

    Ik vind dat alles moet kunnen, behalve…reclame en zo.

  6. travel zegt:

    nou lachen hoef ik niet, maar wel een leuk contrast.

  7. jager zegt:

    @all; ok het valt mee met die humnor, en er wordt nu hard aan het noorwegen stukje gewertk alleen ik moest natuurlijk eerst even Najib kijken! :>

  8. pleeboy zegt:

    het is wat je wil en wat je krijg:-)

  9. ilse zegt:

    haha ik vind hem geweldig!

Geef een reactie

