Ook een manier om te scheren…

b0295510d6[1]
In het kader van de zogenaamde geek week eens een andere manier van
scheren maar ik zag DEZE tekst ergens staan….Een spiegel scannen om als
bureaublad achtergrond jezelf te zien is wel een mooie gedachte!


 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

9 reacties op Ook een manier om te scheren…

  1. Redstar zegt:

    Hahahaha ja, hij is geinig, maar in spiegelbeeld scheren lijkt me knap lastig :-))

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    Lijkt me ook wel lastig om zo te scheren, maar het beeld kan omklappen en dan is je probleem er niet meer, of het scherm moet uit vallen.

    ot. Je sinterklaas cadeau is misschien een hint, dat je het heertje moet gaan worden? oma

  3. sillyme zegt:

    Gelukkig ben ik geen man! En hoeft dat allemaal niet!!

  4. Renesmurf zegt:

    Het is hetzelfde effect als een foto maken van een kaars die uitgeblazen wordt en er naast gaan staan te blazen.
    Grappig, maar nep!

  5. Karel zegt:

    Grappig, maar scheer echt en dan is dit wel een belediging voor mijn toetsenbord!:P

  6. Ben Stulen zegt:

    Dat is een oplossing……

  7. Martin zegt:

    Het brengt je op een idee zoiets..ghe ghe.

  8. Patrick zegt:

    Ja raar dat ik dat zo nog niet doe 😀

  9. madbello zegt:

    Je hebt ook kapsalond die op deze manier werken, ooit in Rotterdam gezien.

Geef een reactie

