Mijn werkplek…

fdbd0d5bdf[1]
Op een idee gebracht door Red Star en mijn logje van gisteren. Dus dacht ik
om maar eens een foto van mijn huidige werkplek te maken thuis. Inderdaad,
redelijk opgeruimd en toevallig op mijn scherm een oudere foto van mijn
werkplek, toeval maar wel een leuk effect, alsof je in een spiegel kijkt?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

12 reacties op Mijn werkplek…

  1. Redstar zegt:

    Toen ik je reactie zag dacht ik eerst… ‘die heb een geintje uitgehaald’Maar dat ziet er keurig opgeruimd uit zeg :-)En idd leuk effect zo 🙂

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    Dus daar worden je verhalen uitgebroed, keurig in orde allemaal.
    Vroeg laast aan mijn zoon of er nog Disketens worden verkocht, zie ze staan. oma

  3. jager zegt:

    @redstar; nee geen geintje!
    @oma; zekers dat is voor een avondje zuipen:P

  4. Martin zegt:

    Keurig hoor..zo ziet het er inderdaad uit als een plaatje..;–))

  5. Dees zegt:

    Ziet er in elk geval opgeruimder uit als mijn werkplek

  6. Renesmurf zegt:

    Ja, dat ziet er netjes uit!

    Ooit was er een weblogstokje, met show je webstek, en daar liet iedereen dan zo`n foto, of tekening, zien.

  7. jager zegt:

    @Martin; nou is niet gepoetst hoor 😉
    @Dees: foto, foto!
    @Rene; hmm, toen deed ik vast nog niet loggen, maar best een grappig idee… IK heb wel eens bij Red star mijn desktop geplaatst…

  8. pleeboy zegt:

    heel wat netter dan hier:-)

  9. Patrick zegt:

    Das netjes hier wil je het nu even echt niet zien

  10. Poppie zegt:

    Goedemorgen Jager.

    jeetje zeg dat ziet er opgeruimd uit bij je.
    Dat zal je niet zeggen voor een man *KNIPOOG*
    Leuk gedaan zo de oude werkplek op de pc.

    Wens je een fijne dag.
    Liefs poppie

  11. madbello zegt:

    Ha ha, het is echt netje van je en was dat niet al een oud idee van Redstar, heb het al ergens ooit al gezien, maar blijf leuk om andermans werkplek te gluren.

  12. els en olga zegt:

    Goede middag lieve Jager. wat schoon..
    wat een Kanjer ben je toch.
    Een fijn weekend
    Kerstfeest en Nieuwjaar…
    wat mogen we verwachten?
    Een jaar vol vreugde,vrede en vriendschap,
    dat heeft ieder in gedachten.
    Wensen die mogen uitkomen.
    Beleven van onvervulde dromen.
    Geen macht,rijkdom of weelde dat alles overheerst.
    Gewoon gelukkig zijn met elkander,geven en delen…
    Dat raakt een mens het eerst.
    Zie elkaar gewoon graag,geef genegenheid en liefde,
    aan eenieder die je zo lief is,
    Begin ermee vandaag,en het wordt zeker
    en vast een schitterend,
    sprankelend en boeiende Kerst en 2009!
    Een heel “Gelukkig Weekend
    veel liefs els en olga

Geef een reactie

