Kerst inkopen doen…

18d2aaf598[1]
Zo voor de kerst heeft iedereen weer veel bootschapjes te doen en zo is het
ook in huize Jager natuurlijk. De buurman helpt even mee om de inkopen
vast te zetten en dan op naar huis…Ik hoorde wel rare geluiden onderweg….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

15 reacties op Kerst inkopen doen…

  1. jager zegt:

    @Patrick; hoe raad je het zo?:)

  2. Redstar zegt:

    Zeg, woon jij wel echt in Limburg? Die kentekenplaten zien behoorlijk AlQuida achtig uit :-)))

  3. jager zegt:

    @Redstar; Eeh, is de auto van mijn Arubaanse buurman… 😛

  4. sillyme zegt:

    mijn hemel, wat een hoop kadootjes!!
    Bij jouw geen kredietkrisis zie ik al!!

  5. Renesmurf zegt:

    De kerstpakketten kunnen worden uitgedeeld!

  6. cathleen zegt:

    hhsaahhqahaha
    Gelukkig helpt de buurman mee
    Fijne vrijdag alvast Jager.
    Groetjes Cathleen.

  7. jager zegt:

    @silly; ty; enneh; krediet wat? da’s toch iets Amerikaans en voor mensen met veel centen?
    @rene; die krijg ik morgen tijdens de overgezellige kerst borrel…
    @Cathleen; serieus, ik heb een leuke buurman hoor!

  8. oma zegt:

    Ha jager,

    Ha meneel klijg ik kolting?

    De kerstboom is geariveerd, morgen is de grote dag, we gaan hem optuigen.
    Het wordt steeds gezelliger. oma

  9. whaha enne toen….
    hield de pomp van de stuurbekrachtiging er mee op
    en reed je zowat een agent plat!!
    (ECHT GEBEURD whaa)

  10. jager zegt:

    @oma; kolting voor jouw, altijd!
    @linda; nee hoor, ik kan altijd nog een bochtje maken!

  11. lady Troy zegt:

    Hoi Jager
    Als je er nu niks mee hebt, doe je op
    de Kerstdagen toch gewoon hetzelfde
    als op gewone Zondagen.
    Niemand kan je dwingen aan welk feest
    dan ook te moeten mee doen.
    Nou jong je hebt er nog wat dagen om
    over na te denken.
    Fijn weekend Jager.

    Knf. van Lady Troy

  12. els en olga zegt:

    Goede morgen lieve Patrick
    Een fijn weekend
    Kerstfeest en Nieuwjaar…
    wat mogen we verwachten?
    Een jaar vol vreugde,vrede en vriendschap,
    dat heeft ieder in gedachten.
    Wensen die mogen uitkomen.
    Beleven van onvervulde dromen.
    Geen macht,rijkdom of weelde dat alles overheerst.
    Gewoon gelukkig zijn met elkander,geven en delen…
    Dat raakt een mens het eerst.
    Zie elkaar gewoon graag,geef genegenheid en liefde,
    aan eenieder die je zo lief is,
    Begin ermee vandaag,en het wordt zeker
    en vast een schitterend,
    sprankelend en boeiende Kerst en 2009!
    Een heel “Gelukkig Weekend
    veel liefs els en olga

  13. pleeboy zegt:

    spoor jij nu je buurman aan om een betere auto te jatten?:-)

Geef een reactie

