Nog even het laatste kadootje uitpakken!


Nog even mijn laatste cadeautje uitpakken en dan zit de kerst er alweer op!
Ik heb weer genoeg te doen tot Nieuwjaar want naast dit fijne cadeau heb
ik ook Fallout 3 gekregen, garant voor heel vele uren speel plezier!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Nog even het laatste kadootje uitpakken!

  1. travel zegt:

    zolang je zelf niet fallout gaat? 🙂

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    hopelijk blijft het strikje niet plakken. oma

    ot. je verzoekje is gespeeld in de 100ste GGOS.

  3. jager zegt:

    @travel; ik ben net 16 geworden, hahaha 🙂
    @oma; Thanks, super!

  4. Karel zegt:

    Da’s een lekker kadootje zeg! Veel game plezier, ik haal die ook!

  5. pleeboy zegt:

    zal maar niet vragen wat je aankomende week gaat doen:-)

  6. els zegt:

    mooi kado.. Jagertje mag ik het strikkie ??
    xxxxxxxjes els

  7. els zegt:

    Hallo hallo lieve schat
    Een mooie zondag
    wwwow het sneeuwd hier
    En het blijft zo koud ..Nog geen lente !!
    Maar maak er maar
    gezellig fijne warme
    dag van
    met lieve groetjes
    en xxjes els en olga

Geef een reactie

