Toch maar een spelcomputer gekocht..


We hadden tot nog toe geen spel computer en ik heb mijn keuze gemaakt.
Het wordt de Wii special edition, dus ik heb genoeg te doen tot donderdag
voor een nieuwe update. Hopelijk heb ik dan niet te veel spierpijn!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn humor. Bookmark de permalink .

18 reacties op Toch maar een spelcomputer gekocht..

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het voordeel van een WII is dat het geen krassen op je schijf achter laat.
    Fit met de spelcompu, hier doen ze er ook van alles mee, veel plezier. oma

  2. we zijn er hier helemaal aan verslingerd!!
    sukses,ben wel benieuwd naar je record hoelehoepen whaha

  3. pleeboy zegt:

    de Wi is het engste wat hier nog niet in huis staat, maar nu word ik wel nieuwsgierig:-)

  4. Pasula zegt:

    Zo’n special edition kun je behoorlijk warm van worden!

  5. Redstar zegt:

    Dat wordt stevig trainen voor de beenspieren :-))))

  6. Martin zegt:

    Dat kan dus gewoon in je sportkleding..;–))

    Veel plezier!!

  7. ilse zegt:

    ook leuk met een avondje visite 🙂

  8. Liesbeth zegt:

    Bij Futurezone in Rotterdam vliegen ze weg, ik ben ook wel nieuwsgierig

  9. pleeboy zegt:

    soms vraag ik me wel eens af of Martin wel eens sex heb? gna gna:-)

  10. jager zegt:

    @Pleeboy; ik ook! 🙂

  11. Renesmurf zegt:

    haha, jij liever dan ik, dat lijkt me uitermate vermoeiend.

  12. Sjoukje zegt:

    Een eenmalig plakberichtje om je te laten weten dat ik met mijn site ga stoppen, de reden kan je op mijn site lezen. Bedankt voor alles!

    Liefs Sjoukje and Cats

  13. Ben Stulen zegt:

    Gaat het een beetje…….

  14. cathleen zegt:

    Heel leuk veel plezier ermee 😀
    Groetjes Cathleen.

  15. Jenny zegt:

    Ik hoop, dat je na het spelen nog mobiel bent….gnagna!

  16. jager zegt:

    @Jenny; ik kan mijn vingers nog bewegen, dus ik kan nog typen! 😛

  17. Poppie zegt:

    Whahahaha lachen man dat je die heb gekocht.
    Hier willen ze hem ook graag hebben..nou misschien volgende maand wel.
    En ben je al fit genoeg ??
    Heel veel plezier ermee.

    WEltrusten voor straks. *KNIPOOG*

Geef een reactie

