Voor bij de Chinees..


Zelf vond ik hem erg leerzaam maar ook erg leuk, eigenlijk Fa Kin Su Pah!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn humor. Bookmark de permalink .

18 reacties op Voor bij de Chinees..

  1. Patrick zegt:

    Waarom zou je small horse leren 😀

  2. Jenny zegt:

    Jaja….hoe weet ik nou zeker dat het betekend wat er staat?????,
    wel grappig!
    Greetz!

  3. Karel zegt:

    Wa te fuuk, erg grappig ja maar ik ben bang dat het eerder koreaans is ofzo, hahah 🙂

  4. Anoniem zegt:

    Ehhh de Chinees zal blij met je zijn..whahaa lollzzz.

  5. Martin zegt:

    Oef bovenste is van mij…;–))

  6. jager zegt:

    @Martin; jazeker you stupid man, whahahaha 🙂

  7. Poppie zegt:

    Die is leuk..Whahaha hoe verzinnen ze het *SMILE*

  8. jager zegt:

    @poppy; lei ying lo?

  9. oma zegt:

    Ha Jager,

    En ook makkelijk dat je ook hier de nummers kunt gebruiken.

    Martin Gaus, je mag wel oppassen staks zien ze je aan voor pakwerker. oma

  10. pleeboy zegt:

    ik ga dit niet uitproberen
    je weet nooit wat ze dan in je eten doen:-)

  11. jager zegt:

    @Oma; pakwerker? Ik kijk wel uit!
    @pleeboy; Lekker hond! 🙂

  12. Redstar zegt:

    Hij is idd erg handig. Thanks. Ik print hem uit :-))

  13. Renesmurf zegt:

    Als je het zo bekijkt zit er wel wat logoca in!

  14. sillyme zegt:

    Dat is heel handig. kan ik eindelijk wat tegen een vriendinnetje van me zeggen!! Groetjes en thanks voor de tips!!

  15. jager zegt:

    @red; ga je naar de chinees dan vandaag?
    @rene; zekers!
    @silly; niet alles vertellen hoor! 🙂

  16. cathleen zegt:

    ahahahah
    Mooie lijst van de chinees.
    Fijn weekend Jager.
    Groetjes Cathleen.

  17. kan er niet mee bestellen haha

Geef een reactie

