Washington was best een mooie stad.

Vandaag dan het tweede deel van de review over Fallout 3 en ik ben al heel
behoorlijk opgeschoten tot de hoogste ranking net als in Call of duty 4.
Helaas gaat dat in deze game tot niveau 20 maar daarvoor heb ik wel al
behoorlijk wat uurtjes in Washington DC en omgeving rondgelopen.
Nadat ik de Vault heb verlaten ben ik op speur tocht gegaan en met behulp
van internet sites en WIKI over Fallout 3 ben ik al heel wat wijzer en heb ik
ook inmiddels mijn pa gevonden zoals de opdracht was in mijn vorige review.

Boven ziet u mij in actie met eigen herdershond(dogmeat heet ie…)(klik groot)
Het is nog steeds genieten van de Matrix momenten en ook komen er beelden
voorbij die ik toch laatst met de inauguratie van Obama op internet zag(onder)

Onder lees meer nog een aantal in game plaatjes en erop klikken is vergroten!


Onder is het Lincoln monument, of tenminste, wat er nog van over is want in
de game wordt er zwaar om gevochten, maar nu heb ik het even in handen om
het uiteindelijk nog terug te geven aan een aantal ex slaven. Jawel, de
geschiedenis komt volop aan bod in deze game, zo loop ik ga ik op zoek
naar de declaration of independance. Daar was toch al een film over?…

Onder een voorbeel van best wel rare wezens daaro….een deathclaw..

Onder het straat beeld van het huidige Washington, of eigenlijk toekomstige..
 
Onder dan nog een plaatje van een vliegdek schip wat in de baai ligt is
gestrand en wordt gebruikt als woongebied. Erg gezellige bar daar!
 
Dit is echt wel een steen goede game waar ik nog lang niet mee klaar ben.
Je kunt hem op veel manieren spelen, gewoon lekker alles omschieten, of
je een weg eruit praten. Je kunt computer kraker worden, inbreker, charmeur
, aardig zijn of gewoon heel slecht. Aan jouw de keuze! Ik ben neutraal!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

17 reacties op Washington was best een mooie stad.

  1. Martin zegt:

    Wauw jij speelt toch best heftige spellen..;-)
    Hier zitten ze nog steeds met WOW en Guitar Hero te spelen..(lol).

  2. Karel zegt:

    Zeker! Ik ben al meer dan 100 uur bezig en vermaak me nog prima! Hoe doe je dat met die screenshots?…

  3. jager zegt:

    @Martin; nou dan wordt het toch eens tijd voor iets anders hoor!
    @Karel: Met xfire, zie bovenaan op mij voorpagina, daar staan de stats en de link naar die site!

  4. Redstar zegt:

    Ziet er weer Kewl uit. Zal ik hem dan ook maar eens uit het plastic halen binnenkort :-))

  5. oma zegt:

    Ha jager,

    Het is weer donderdag.
    Hier is call of duty helemaal hot geworden. oma

  6. pleeboy zegt:

    zit je een beetje te cheaten als je dr niet uitkomt:-)
    zit hier nu de nieuwst need for speed te spelen kicke

  7. Renesmurf zegt:

    Dat moet maar gewoon een viruele wereld blijven, dat is voor iedereen het beste!

  8. travel zegt:

    dogmeat nou ja zeg.

  9. Pasula zegt:

    Een levensecht spel!

  10. madbello zegt:

    Die games worden steeds mooie en mooier, en de beelden zijn bijna echt.

    mooie plaatjes.

  11. Patrick zegt:

    Ziet er echt gaaf uit zeg !!

  12. Poppie zegt:

    Nou je weet me antwoord he *KNIPOOG*

    Kom vandaag langs jou weblog rijden.
    Buiten is het waterkoud,maar er is geen weer wat poppie tegenhoud.
    Het weekend staat voor de deur,dan zijn we ff uit de sleur.
    Tijd voor leuke dingen doen,in het koude jaar seinzoen.
    Ik rij nu weer een logje verder in de kou,dit laat ik achter voor jou.

  13. NickN zegt:

    FPS game dat is wel iets voor mij…. Ik heb jaren lang quake 2 en 3 gespeeld in teamverband…. was daar behoorlijk goed in mag ik wel zeggen….

  14. jager zegt:

    @Redstar; die heb jij echt nog niet thuis liggen ongespeeld!
    @Oma; na zo’n 300 uur Call of duty 4 heb ik nu even pauze en speel dit 😉
    @Playboy; ik ben niet zo van de racegames, heb het na 1 rondje meestal wel gezien 🙂
    @Rene; Nee ik hoop idd niet dat dit ooit werkelijk wordt, maar ik ben dan wel getraind alvast, hheheheh 🙂
    @Travel; tja ik had de naam niet voor het kiezen :O
    @Pasula; zeker!
    @Madbello; het is ook steeds meer genieten, daarvan wordt je verslaafd!
    @Patrick; jazeker, even ontsnappen aan de realiteit!
    @Poppie; in Wahinton is het nu ook koud :O
    @NickN; Je kunt het op vele manieren spelen maar ook zeker als FPS.

  15. pleeboy zegt:

    omdat je het niet ken winne zeker:-)

  16. lady Troy zegt:

    Hou op over Frank Sinatra, Jager.
    xc3x89xc3xa9n van mijn tweelingzonen is er fan van.
    Dat kostte ons een rib uit het lijf.
    Werd die op z’n 11)de jaar, mede oprichter van de
    Frank Sinatra Society Nederland.
    (Als enige jonkie…Tussen allemaal ouderen)
    Ook wel bekende mensen.
    Willem O Duys bv. was er Ere lid van.
    (Lid ervan, net als mijn zoon…(inmiddels 39 jaar…
    Misschien nog wel)

    Dat ging chique uit die club en waar vind je een
    te betalen jacquet kledij…ed…voor een kind van
    11 jaar…ed. zulkse kledij…Met…niet te geloven…met maar 1 Frank Sinatra langspeelplaat….dat alles zo!

    Dat ging zo…Zelf vond ik oa. Strangers in the night
    vroeger erg mooi. Later…getrouwd…wxc3xa1t mijn DJ kado te geven
    voor z’n verjaardag.
    Een langspeelplaat van FS.

    De jongste van de tweelingzonen, vroeg of die de plaat lenen
    mocht, voor op z’n eigen kamertje, te beluisteren.
    (Die plaat heeft die nog steeds)
    Die wilde de dag erop… lid worden van de FS club…maar
    die bestond nog niet, hoorde hij aan.
    Maar…iemand van de radio en nog wat mensen waren het aan
    het oprichten.
    Hij er naar toe bellen of die mee mocht doen met oprichten,
    van die club. Dat mocht.

    Officieel werd die pas wat later lid, want hij moest het lidmaatschap van z’n eigen zakgeld betalen.(altijd) de rest betaalden wij!
    (maar het lidmaatschap was met zijn kinderzakgeld wel hoog.
    Zoveel had die nog niet bij elkaar.)
    Bij ruilbeurzen weer later, omdat hij zelf nog niks te ruilen had,
    verwenden de meeste ouderen hem
    (gratis) met platen en boekjes etc.
    Ze gingen ook echte naar optredens
    van FS…in Europa en ook in de usa…
    Hij ook mee!

    Gelukkig, kwam de koptelefoon op een dag en sindsdien werden
    wij er niet alsmaar mee geconfronteerd.
    Dure hobby is dat, van zo’n fanclub lid te zijn.
    De feestbijeenkomsten in Mariothotel…
    De vergaderingen ook ergens…
    Ik vergeet vast 3/4 van zijn mee gemaakte ermee, op te schrijven.

    Tegenwoordig is die nog passief lid…omdat er niks nieuws bij komt, va. overlijden van FS. ging het voornamelijk nog bij die club, over Jazz…en daar werd mijn zoon… niet lid van die club voor.
    Het verenigingsblad krijgt hij nog wel altijd.

    Kortom Jager…niet alleen over klassieke muziek…over FS en muziek met liederen ed. weet ik (ook) alles van. Ha haaaa

    Heb een fijn weekend jong.
    Knuf. van Lady Troy(LT)

  17. jager zegt:

    @Pleeboy; ik schiet liever dan sturen 🙂
    @Lady troy; ok, ik wist niet dat het zo gecompliceerd was, ik heb helemaal niks met Frank Sinatra maar heb toevallig gisteren een cd gedownload van hem, meer voor de lol, best lekker voor tussendoor, maar hier staat meer trance en rock op 😉

Geef een reactie

