Je kunt maar beter gewaarschuwd zijn!

1edd1c38271
Het is wel gevaarlijk in sommige streken van Amerika, maar gelukkig wordt
je op tijd gewaarschuwd. Ook is er een cursus “hoe hack ik een elektronisch
informatie bord”, te vinden HIER. Toch altijd leuk om te weten!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

13 reacties op Je kunt maar beter gewaarschuwd zijn!

  1. stephanie zegt:

    Hahaha, het is eens wat anders dan wat je normaal ziet 😉

  2. Martin zegt:

    Heerlijk dit is pas humor..;–))

  3. oma zegt:

    Ha jager,

    Hij is leuker dan de orspronkelijke tekst, lijkt me.
    Maar wegwerkers hou ze in de gaten. oma

  4. annajee zegt:

    Haha LOL net overstekend groot wild, maar dan anders 😀

  5. pleeboy zegt:

    lijkt wel of iedereen in een virtule wereld leef:-)

  6. Patrick zegt:

    LOL dat geloven ze daar meteen 😀

  7. Redstar zegt:

    Ik zag het eergister al op een site verschijnen ja… Die zombies zijn maar traag dus :-))

  8. Renesmurf zegt:

    Je kan maar beter gewaarschuwd zijn!

  9. Karel zegt:

    Haha, dan vraag je je wel af wie daar aan die straat wonen! 😛

  10. Chantal zegt:

    Mijn kids zullen het maar al te gaaf vinden hihih

  11. jager zegt:

    @stephanie; het is de waarheid!:P
    @Martin; nee het zijn hackers 😉
    @Oma; wat is er mis met de wegwerkers?:O
    @annajee; Ja, vaak wat trager en hersenloos 😉
    @pleeboy; alone in the dark idee? 🙂
    @patrick; ja het is een beroerde buurt daar!
    @Redstar; tja zombies zijn niet nieuw, maar wel traag idd!
    @rene; ja dan kun je altijd nog omrijden!
    @karel; nou dat weet ik ook niet!
    @chantal; de zombies of het hacken?

  12. Martin zegt:

    @Jager maar leuk is dat best..om bijvoorbeeld ook te waarschuwen voor een politie controle..gna gna.

  13. linda zegt:

    whahaha die moet je zetten op blognetwerk!!

Geef een reactie

