Iedereen is blij, het is weer zaterdag!

faba2adcdd[1]
Heb vandaag niet zoveel blog nieuws, laten we dan maar blij zijn dat het
weer zaterdag is. Vandaag maar weer eens niet stappen na 2 wilde en
lange zaterdag
avonden in de Zentih doen we het vanavond rustig aan!

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Iedereen is blij, het is weer zaterdag!

  1. NickN zegt:

    Wellicht is dat een goed plan om krachten te komen…..

  2. Redstar zegt:

    Ik had eigenlijk uitnodiging voor een speciale discoavond in de zaak van een maat, maar had ook niet veel zin.

  3. annajee zegt:

    Ik mag dochterlief straks uit de discotheek ophalen, kom ik toch in de buurt 😉

  4. oma zegt:

    Ha jager,

    Hier is een deel nog op stap, oma is daar te oud voor :). oma

    ot.Je verzoek is geplaatst, maar zal iets ander worden, want het worden de Hollandse weken, maandag meer.

  5. Denise zegt:

    Helooow,,

    alles goed met de monkies:)
    mij ik wel:P
    maarja ik ben tog maar eventjes op de Pc..

    xx denise de monkie

  6. pleeboy zegt:

    moet nu gelijk denken aan
    je word ouder papa:-)

  7. lady Troy zegt:

    Ik kom je een fijne Zondag wensen Jager.
    Voor de rest is het koud en wij kijken
    schaatsen op TV.
    Wat een schattig schetebeetje op je logje!

    Knuffels van lady Troy

  8. Pasula zegt:

    En op zondag weer druk? 😉

  9. Patrick zegt:

    En de zondag komt er weer achteraan

  10. Renesmurf zegt:

    En inmiddels is het alweer zondag, lekker relaxen.

  11. en toen..
    was het zondag..
    rustig aan hebben wij niet gedaan …

  12. ilse zegt:

    soms is het wel ff nodig he, ff een keer niet op stap

  13. sillyme zegt:

    Het is al weer zondag helaas!!
    Enne wbt de page-vieuws… dat ga ik nooit never niet inhalen!! Jij wint….*grinzz*

  14. Liesbeth zegt:

    lekker juist, thuis blijven..het is alweer maandag, werk ze!

  15. Martin zegt:

    Lollzz ja de boog kan niet altijd gespannen zijn he..;–))

  16. tine zegt:

    Ondertussen is het weer maandag, het weekend alweer voorbij…

    fijne week
    liefs, tine

  17. lady Troy zegt:

    Heb een fijne Woensdag Jager.
    Of heb je het druk met het baby aapje?
    Klein en fijn, maar pas op als ze groot zijn!

    Knuf van LT

  18. pluisje zegt:

    zo een lekker rustig weekendje dus achter de rug, heb je ook weleens nodig!

    ps mijn link is verandert

  19. cathleen zegt:

    Inmiddels is het alweer donderdag.
    Morgen weer weekend.
    Gat d etijd toch snel he.
    Ga je dit weekend wel stappen?
    Fijne dag nog.
    Groetjes Cathleen.

  20. jager zegt:

    @Nickn; niet helemaal, ben toch wezen stappen maar dan naar de kroeg 🙂
    @Redstar; het blijft ook geen feest en je moet er wel zin in heben ja!
    @Annajee; hier in de buurt of in de buurt van een disco?
    @Oma; lekker, ik ga luisteren!
    @Denise; ja eventjes alweer de hele avond!
    @Pleeboy, hij had gelijk!
    @Troy; ja schaatsen en dit komende weekend weer!
    @Pasula; uitrusten en gamen is het altijd op zondag en tussen door een rondje hardlopen 😉
    @Patrick; heerlijke game dag dus ja!
    @Rene; dat doet ik altijd op zondag nadat ik ben uitgeslapen!
    @Linda; daar is de zondag wel voor!
    @Ilse; heel soms, maar wel steeds vaker helaas!
    @Silly; de volhouder wint uiteindelijk!
    @Liesbeth; die dag sla ik liever over!
    @Martin; ik verlang weer naar het weekend, maar het komt er aan!
    @Tine; het is dat jij het zegt en ik het op een donderdag lees 🙂
    @troy; Nou druk, ach nu even niet meer!
    @Pluisje; Ja dit weekend gaan we weer los(maar vorig weekend waren we toch ook nog in de kroeg!)
    @Cathleen; idd donderdag, heerlijk het weekend in aantocht!

  21. annajee zegt:

    In de buurt van een disco 🙂

Geef een reactie

