Water pijpen…

Het was groot nieuws ergens vorige week, tenminste ik hoorde het ergens op de achtergrond in het journaal en dacht er eigenlijk verder niet over na. Tja, soft drugs mag niet in Amerika, hoe hypocriet wij dat ook mogen vinden. Natuurlijk  werkt ons gedoog beleid ook niet zo goed want hoe kun je wel verkopen als jet het niet mag maken….
Maar evengoed zag ik er vandaag een plaatje van, Michael Phelbs aan het water pijpen en dacht ik even, hee maar dat deed hij tijdens de olympische spelen toch ook al? Alleen toen deed hij het niet over de longetjes dat pijpen.
Nou in ieder geval is hij niet geschorst voor doping maar omdat hij het goede voorbeeld moet geven…Leuk, daar heb je dan je hele leven voor getraind om daarna nooit meer eens lekker over de scheef te kunnen gaan. Amerika is zo’n heerlijk vrij land! (als ik het plaatje zo zie lijkt het mij eerder een apparaat om zijn longinhoud te meten ofzo en blaast hij erin?) Groot klikken kan.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn mening. Bookmark de permalink .

10 reacties op Water pijpen…

  1. Patrick zegt:

    Ik wil het graag nog is zien dat land, maar ze zouden me zo maar op kunnen sluiten voor iets wat ik nooit gedaan heb en dan moet ik het tegendeel bewijzen. Het is een raar land.

  2. Karel zegt:

    Ziet er inderdaad meer uit als een medische sport test, maar ach als ie er maar plezier aan heeft gehdan, deri maanden geen centen, dat overleeft hij wel! 😛

  3. Yvon zegt:

    Sowieso al geen waterPIJP, maar goed daar is het ook het Beloofde Land voor

  4. Redstar zegt:

    Ik zie ook helemaal geen rook, dus er zal deze keer ook wel geen vuur zijn :-)))

  5. oma zegt:

    Ha jager,

    Oma weet niet en ziet het ook niet wat hij aan het doen is, denk dat hij met de Wii bezig is, virtueel roken, kijk maar naar het beeldscherm. oma

  6. Renesmurf zegt:

    Die foto doet hem de das om, dat is een bewijs.
    Jammer dat er mensen zijn die daar een foto van maken, nsb praktijken.

  7. Ben Stulen zegt:

    Er moet dus meer gepijpt worden….

  8. tine zegt:

    Dat ziet er dus niet uit als een waterpijp volgens mij… maar ik kan het mis hebben..

    hoe dan ook, ik wens jou een heel fijn weekend
    liefs, tine

  9. jager zegt:

    @Patrick: Ik was er eens, mooi land, maar soms rare mensen!
    @Karel; dat denk ik ook wel ja!
    @Yvon; nee bij nujij lees ik dat het een bong is….
    @Redstar; water en vuur ja.
    @Oma; zo hij dan ook een virtuele boete gaan krijgen?
    @Renesmurf; dat zeker, dat zijn niet je vrienden!
    @Ben; lijkt mij wel ja!
    @Tine; tja men zegt dus dat het een bong is ofzo :>

  10. Martin zegt:

    Je mag ook niks meer tegenwoordig..bah. :-((

Geef een reactie

