Rug krabben

Het nieuws van vandaag was toch wel DIT. Jawel, gebroken nagels bij de recordhoudster van het meest zinloze record aller tijden. Wat doe verkeerd je als je nagels langer zijn dan je haar? Nou ik zou er zoiezo niet mee gaan autorijden maar ja dan moet je de gevolgen ook maar accepteren!

Ow, ja er was ook nog ander nieuws vandaag. Er is een vliegtuig neergestort bij Buffalo, de crimineeltjes die een dreiging naar een school door belden zijn opgepakt en we zitten blijkbaar nu al sinds april in een recessie. Ach, dat soort nieuws verbleekt natuurlijk bij het breken van een nagel.

Ik kan in ieder geval niet wachten op haar persoonlijke memoires over de gebroken nagels. Een prettig weekend!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

16 reacties op Rug krabben

  1. beter een gebroken nagel, dan een gebroken hart!

  2. HH zegt:

    ik vraag me nu toch wel af hoe ze haar huishouden kan doen of naar de wc,dat lijkt me ook knap lastig,grijnsss

  3. cathleen zegt:

    Lijkt me lastig typen bv.
    pfffffffffffff
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  4. roland zegt:

    @hey jager het lijkt mijn buurvrouw wel hhhahhh een fijne avond

  5. Martin zegt:

    Wat een heks zeg..jakieeeeeeee..
    Maar ik heb je valentijngroet overgebracht hoor..;–))

    Cu..

  6. roland zegt:

    zij staat bijna iederweekend voor mijn deur whawhawha die buurvrouw toch weer

  7. karel zegt:

    Je zal toch jeuk aan je kont hebben

  8. roland zegt:

    je zou haar in bed hebben

  9. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ach wat sneu, nu is iets wat ze kon ook nog in deugen gevalen echt vrijdag de 13de.
    Gelukkig morgen de 14de;). oma

  10. Liesbeth zegt:

    hahaha ik vind dat wel grappig nieuws, zij balen zeg volgens mij kan je zo niet typen dus op de pc zit ze niet veel

  11. annajee zegt:

    He bah wat vies…. ze kan uh kon haar handen zo nergens voor gebruiken? Jakkus..

  12. lady Troy zegt:

    Handige methode,
    Zulkse lange nagels,
    als excuus patroon,
    om niets te hoeven, uit
    en thuis!
    Iemand anders zal de afwas
    wel moeten doen daar, Jager!

    Staat er niet bij wanneer het was, Jager.
    (op m’n logje)
    Maar als iets nieuws de ronde doet opeens,
    zal het wel in dit jaar of in het afgelopen
    jaar geweest zijn.

    Heb een fijne Weekend en een leuke
    Valentijn dag.

    Knuffels van Lady Troy

  13. Redstar zegt:

    Ik heb dat altijd al erg raar gevonden om die nagels zo te laten groeien. eeeeeeks

  14. Renesmurf zegt:

    Ik kwam nog een alleraardigt filmpje tegen.

  15. Poppie zegt:

    Ja haar heb ik wel is gezien haha.
    Ik vind langen nagels wel mooi maar dit nou nee !!
    Volgens mij kan je er niet echt veel mee.
    Ik heb toch liever me schatje naast me in bed liggen dan me nagels hoor *KNIPOOG*

    Valentijnsdag brengt ons een glimlach
    Het is een dag voor de geliefde, familie en vrienden.
    Die met deze dag wat exsta liefde verdienen.
    Ook jij hoort er bij..dus daarom brengt cupido deze valentijnskaart van mij.

  16. jager zegt:

    @Linda; zeker!
    @HH; zal ze wel een huishoudster hebben ofzo…
    @Cathleen; ja die zal er wel geen log op na houden, hahah
    @Roland; jouw buurvrouw ook zulke nagels? 🙂
    @Martin; als je dat een groet kunt noemen…hahaha
    @Oma; ja dat zou zomaar door vrijdag de 13e kunnen komen, was ik bijna vergeten!
    @Liesbeth; volgens mij kan ze bijna helemaal niks…
    @annajee, ja dat is ook lastig naar het toilet gaan…
    @ladytroy; ja afwassen zal ze ook wel niet doen…
    @Redstar; ja onbegrijpelijk..
    @Rene; doodeng dat mens, hahah
    @poppie; Thanks en een fijne dag nog! 🙂

Geef een reactie

