Mijn valentijns boodschap van 2009….

3588182bd8[1]
 Hij is op herhaling maar dit keer voorzien van commentaar. Proost!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn humor. Bookmark de permalink .

16 reacties op Mijn valentijns boodschap van 2009….

  1. whahah, daarom heb ik een vent hihi

  2. annajee zegt:

    *Zucht* het zijn de mannen van vroeger niet meer 😀
    Proost!

  3. jager zegt:

    @Annajee; ik reageer nog maar even niet, hhahhahah

  4. roland zegt:

    @hey jager waren ze in de aanbieding

  5. travel zegt:

    verhip er loopt een vrouw achter dat bier, nou nog iemand doe de paraplu vasthoud.

  6. oma zegt:

    Ha jager,

    Zeker een top wijfie,toe maar 😉 kom je niet vaak tegen. oma

  7. NickN zegt:

    Dat zal je niet in dank worden genomen…. 🙂

  8. Renesmurf zegt:

    kijk, dat is pas echte liefde!

  9. Liesbeth zegt:

    oh errug zeg, wat een vent joh! 😉

  10. cathleen zegt:

    hahahaa
    Wat een vent zeg
    Zou ik niet pikken.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleene.

  11. cathleen zegt:

    Nog een fijne middag
    Groetjes Cathleen.

  12. Patrick zegt:

    Wha wha deze had ik even gemist

  13. Ben Stulen zegt:

    Zo hoort het ook……

  14. jager zegt:

    @Travel dus eigenlijk heeft een man 2 vrouwen nodig? 🙂
    @pleeboy; goed getraind ja!
    @Oma; nee voor mij is dat te zwaar 🙂
    @Nickn; Ach…
    @Rene; zo zie ik dat nu ook…Ben ik wel bang dat ik dus nog niet de ware heb gevonden, hahaha
    @Liesbeth en als ik dat nu eens zelf was?
    @Cathleen; hoezo niet? 😛
    @Patrick; gelukkig toch nog op tijd!
    @Ben; dat bedoel ik!

Geef een reactie

