Geschrokken of pure angst?

5ebb2d537f[1]
Ik jog iedere avond een rondje hier in de buurt en komt dan sinds kort langs
de Martin Gaus honden trainings school. Ik ben er wel blij mee maar dan niet
vanwege de honden of Martin Gaus maar vanwege de bouwlampen die het
trainings veld van de honden verlichten. De route die ik loop is nogal slecht
verlicht en er rijden regelmatig auto’s langs en dan kun je toch net even iets
meer zien door die bouwlampen. Ik weet niet of Martin Gaus nou ook zelf
daar les geeft maar ik denk hem daar wel eens te hebben zien lopen.
Bovenstaande hond heeft onlangs ook Martin Gaus in Venray gezien….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Geschrokken of pure angst?

  1. Karel zegt:

    Tjeemig Marti Gaus? Die is toch al bejaarde nu?

  2. Patrick zegt:

    De kredietcrisis komt hard aan

  3. Redstar zegt:

    Hehehe..ff sommetje.. hond + Martin Gaus + hond die er zo uit ziet = pure angst na eerst geschrokken te zijn
    :-)))

  4. roland zegt:

    @he jager rent hij niet met je mee

  5. annajee zegt:

    Ik hou het op geschrokken, en vlak nadat deze foto werd gemaakt gaat hij heel hard lachen 😀

  6. Renesmurf zegt:

    Ja, een beetje licht scheelt al snel in een donkere winteravondwandeling.
    Martin zal daar zelf vast ook bezig zijn, dat is zijn passie.

  7. oma zegt:

    Ha jager,

    Het arme beest zakt helemaal door zijn hoeven.
    PTSS opgelopen? oma

  8. pleeboy zegt:

    hoe hard loop je nu met zo hond achter je aan?

  9. Dees zegt:

    Ik zou er ook zo uitzien als ik Marting Gaus zou ontmoeten!

  10. madbello zegt:

    wow, wat een actie foto, schitterend.

  11. hij was toch niet van jou geschrokken he!!
    (omdat jen nu zo fit en actief bent??)
    whaha

  12. cathleen zegt:

    hahahahah
    Lijkt me een enge hond.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  13. jager zegt:

    @Karel; ja oud wel, met baard…
    @Patrick, ja daar is deze van geschrokken!
    @Redstar; pure angst dus….
    @Roland; nee die niet!
    @Annajee; helaas heb ik dat plaatje niet….
    @Rene; hij blijkt veel van die trainingscentrums onder zijn naam te hebben staan…
    @Oma; Ptss dat zou heel goed kunnen!
    @Pleeboy nou dan wel 2 keer zo hard!
    @Dees; nou ik ook!
    @Madbello; zeker het juiste moment!
    @Linda; dat zou ook zomaar kunnen!
    @Cathleen; is het ook!

  14. elisabeth zegt:

    Whahahahaha, leuk gefotosjopt, hihihi.

    Fijne zondag,
    Elisabeth

Geef een reactie

