Het was weer gezellig!


Het was weer een gezellig feest gisteren avond en het bier was bijna helemaal
op. Iedereen dank voor de felicitaties en er is nog wel wat gebak over voor
de liefhebbers af te halen bij huize Jager. Ik moet nu nog even bijkomen….


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

14 reacties op Het was weer gezellig!

  1. weet je wat ik zie als ik gedronken heb….

  2. Yvon zegt:

    Ga je d’r ook zo lekker van lulle en dan als een blok in slaap vallen whahaha

    @lindakwakernaat vertel op 😀

  3. Liesbeth zegt:

    hahaha hoeveel kratjes? dus het was gezellig

  4. roland zegt:

    @ik zit er niet bij zie ik lol

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gelukkig hoef je alleen maar de lege vaten terug te brengen, kan niet op. oma

  6. NickN zegt:

    Zoo te zien ben ik te laat voor bier en voor felicitaties maar ik doe het toch…. felicitatie dan biertje pak ik later uit mijn koelkast!!!

  7. cathleen zegt:

    aahahaha
    Kom maar lekker bij hoor.
    Graag gedaan Jager.
    Fijne zondag nog.
    Groetjes Cathleen.

  8. Martin zegt:

    Proost Kerel..gna gna. 😉

  9. Pasula zegt:

    Wel de biervaten helemaal leeggelikt he? Goedzo! 😀

  10. tine zegt:

    en ben je al bijgekomen van het feesten/drinken en weet ik veel wat meer?

    fijne maandag
    liefs, tine

  11. ilse zegt:

    zo’n feestje hoort erbij he

  12. cathleen zegt:

    Al bijgekomen Jager.
    Groetjes Cathleen.

  13. pluisje zegt:

    het valt ook allemaal niet mee en die feestjes gaan wel wat zwaarder aanvoelen met de jaren haahahaha

Geef een reactie

