Fuck het nieuws.

Het is me wat met de actualiteiten de laatste weken. Ik ben nu niet bepaald
veel aan het schrijven over de actualiteiten want daar zijn andere sites voor
maar lezen doe ik het natuurlijk allemaal wel. Vooral op zo’n thuiswerkdag
als vandaag waarbij de TV de hele dag wel op het nieuws staat. Dan hoor
je toch de ergste dingen. Moordende mensen, neerstortende vliegtuigen,
angst voor aanslagen, financixc3xable depressie en dan is er in Australixc3xab vandaag
olie aangespoeld van een schip waardoor 60 km kust onder de olie
zit.
Waar gaat het allemaal heen? Nou met onderstaande proberen we er dan
toch maar weer de humor van in te zien want zo zijn we hier op Jagers log!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

10 reacties op Fuck het nieuws.

  1. annajee zegt:

    Van het nieuws word je niet vrolijk nee, leve de humor 😀

  2. cathleen zegt:

    haahaha
    Ja je hoort nx anders.
    Fijn weekend Jager.
    Groetjes Cathleen.

  3. Redstar zegt:

    Wel heel erg zielig natuurlijk. De humor zie ik er wel van in, maar toch kut voor die vogel..

  4. Patrick zegt:

    Het is te hopen dat hij thuis komt

  5. Renesmurf zegt:

    Ik zie er de humor niet van in.
    Het is allemaal triest, en het gaat ook altijd maar door.
    Jaar in, jaar uit.

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Nieuws wat veel opzien baard, is een drama voor de getroffenen. oma

  7. pleeboy zegt:

    ik hoop voor die vogel dat die chinezenzn huisje gaan schoonmaken en niet dat ie in de keuken verdwijnt

  8. NickN zegt:

    Het is allemaal niet best maar moed inhouden zomer komt er aan….

  9. **Jans** zegt:

    het is idd allemaal niet om vrolijk van te worden op het nieuws
    maar ja…

  10. Karel zegt:

    Triest nieuws en het blijkt vandaag nog erger dan gedacht….

Geef een reactie

