Drink met mate, 2 glazen bier per dag…

ee7cb2b15f1
Het is weer zaterdag avond en dan wordt er nog wel eens een biertje
gedronken, ik houd het bij een glaasje of twee vandaag….Proost!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

14 reacties op Drink met mate, 2 glazen bier per dag…

  1. Redstar zegt:

    LOL
    Nou ik vrees dat ik daar geen partij in ben :))

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    Zo is dat overdaad schaat, miner door meer.
    Proost. oma

  3. pleeboy zegt:

    hebben we dezelfde gedachten in het weekend:-)

  4. Renesmurf zegt:

    Dat krijg je nooit op!

  5. Pasula zegt:

    Zo wordt drinken nog conditietraining! Lijkt me erg zwaar om vast te houden.

  6. travel zegt:

    of twee flesjes?! per dag.

  7. Martin zegt:

    Poe poe das me een biertjhu zeg..:-((

  8. Ben Stulen zegt:

    Dat is wat je noemt een weekendglas…

  9. lady Troy zegt:

    Stil maar hoor…het is je gegund Jager!
    Pas wel op dat je er geen zeikdoos van wordt!
    Knf. van LT

  10. cathleen zegt:

    aaahahhahahah
    Ja zo heb je wel genoeg
    Maar geen bier
    Groetjes Cathleen.

  11. ilse zegt:

    daar zal een enorme boer op volgen 😀

  12. madebello zegt:

    Dat is het glas van mijn dromen.

  13. Dees zegt:

    En ben je die glazen weer te boven gekomen?

  14. Janneman zegt:

    Ik mag ook nog maar twee eenheden per dag van mijn arts.
    Ik heb maar een kroeg gekocht met bierkelder met twee grote vaten

Geef een reactie

