Nog meer steun gevraagd.


Gisteren ging het over steun voor de armen en de valse belofte van mevrouw
Froger en dit keer gaat het over steun die ik wel kan waarderen!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2009- 2010 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Nog meer steun gevraagd.

  1. cathleen zegt:

    ahhah
    Een beetje te lijkt me dit.
    hahahahah
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  2. Renesmurf zegt:

    Alles beter dan volstoppen met rotzooi.

  3. Yvon zegt:

    Jij voor de steun..ik voor spuiten *lol* en niet vergeten door te slikken whahahaha

    Je ken wel merken dat de Lente weer begonnen is 😀

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ja als je toch moet kiezen kun je beter voor het baste, of terwijl voor het leukste kiezen. oma

    ot. heb ook nog veel muziekcassetes liggen, was veel makkelijker dan platen en ook mee te nemen.

  5. Patrick zegt:

    Zo zouden de banken ook niet omvallen

  6. pleeboy zegt:

    wat nu steun of misleiding??
    gewoon puur natuur

  7. **Jans** zegt:

    Om op je vorige log terug te komen(ik reageer hier maar anders lees je het toch niet;)Ook ik ben eens in die NEM idioterie gestonken maar bedacht me gelukkig nog net op tijd..de tillers!

  8. Redstar zegt:

    Zo’n bh is vals steun. hehehe trekt ze dat ding uit zitten er een paar hangers in :-

  9. linda zegt:

    je zou het zonder steun kummen proberen??

Geef een reactie

