Alweer 4 jaar oud!

Wat gaat die log tijd toch snel eigenlijk. Het is nu alweer ruim 4 jaar geleden dat we zijn gestart met loggen. De start was op 23 maart dus eigenlijk waren we maandag al jarig maar ik log tegenwoordig alleen nog van donderdag tot zondag dus dan vandaag maar even een paar van de eerste hoogte punten van die begin periode. Morgen zal ik het vervolgen met nog een terugblik naar 2005.


Kale poesjes en andere ongein.

Het begon met veel insider grapjes over gamen en aanverwante plaatjes maar het aantal bezoekers en reacties waren gering hoewel ik er zelf nog wel om kan lachen. Een van de voorbeelden is DEZE log waarin gelijk opvalt dat ik toen nog in het Engels logde. Dit kwam omdat veel van de gasten waarmee ik samen deed gamen uit Duitsland en Engeland kwamen. Later werd dat tweetalig en daarna toch weer alleen Nederlands met een vertaal knop. Natuurlijk waren ook veel geinige plaatjes te vinden hier en dat is gelukkig niet verandert. Zoals bovenstaande  kale poes die nogal wat hilarische reacties heeft opgeroepen toen! Ook Fokke en Sukke kwamen aan bod en waren wel populair omdat ik er nog steeds reacties op krijg. Morgen nog een aantal terugblik momenten waaronder de vraagspelletjes "Guess Who" en raad de game. De plaatjes zijn te vergroten door erop te klikken.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn weblog resultaten. Bookmark de permalink .

15 reacties op Alweer 4 jaar oud!

  1. Patrick zegt:

    Ik denk dat de top van het loggen zo’n 3 jaar geleden was voor de meeste logs wha wha

  2. jager zegt:

    @patrick; ja het beroemde plakkerdeplak tijdperk, hhahahah

  3. cathleen zegt:

    Gefeliciteerd.
    Fijne avond nog
    Groetjes Cathleen.

  4. Liesbeth zegt:

    leuk zeg Jager, gefeliciteerd man! ik kan dat feit over een paar weken ook vieren..hahaha die Fokke en Sukke is leuk

  5. Redstar zegt:

    Gefeliciteerd joh!! Ja gaat zeker hard. Ik roep telkens dat ik vier jaar log, maar het zjn er al bijna 6. haha ik vergeet er telkens een jaar bij op te tellen. En de tijd gaat steeds sneller ook.

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wat het loggen betreft zijn we van de zelfde lichting.
    vier jaar, we hebben zeker niks anders te doen. oma

  7. Renesmurf zegt:

    Een jaar is 365 dagen, dus 365 logjes.
    Als je alleen donderdags en zondags logt, dan telt dat als 2 dagen.
    Vind ik dan he.:P

  8. jager zegt:

    @rene; da’s niet waar hier zijn regelmatig doordeweekse updates te vinden maar ik kan niet meer loggenuit mijn werk dus houd het nu bescheiden van donderdag tot en met zondag dan… 😛

  9. thea53 zegt:

    Goede morgen Jager,
    allereerst proficiat met je 4 jarig bestand !:-)
    Maar ook wilde ik even melden ( door je reactie bij
    Raiza)dat je m.i. gemist hebt dat L.T.tje in het ziekenhuis werd opgenomen met een herseninfarkt
    Groeten van Thea

  10. poppie zegt:

    Goedemorgen Jager.

    Gefeliciteerd ja de tijd gaat echt snel he .
    Het is een deel uit ons leven dat loggen haha.
    Maar het blijft leuk om te doen ook al is het wat minder geworden als in het begin.

    Ik wens je een heel fijn weekend toe.
    Liefs poppie

  11. Yvon zegt:

    Van harte Jager..en op naar de vijf jaar.

    Neem er een pilsie op zou ik zeggen 😀

  12. linda zegt:

    ik plaats niet elke dag een log hoor
    gefeliiteerd

  13. annajee zegt:

    Gefeliciteerd!

    Zelf zit ik ook in de buurt van die 4 jaar, helaas heb ik die logjes niet meer (msn space was het, en daardoor niet ‘loggen’ maar ‘spacen’)

  14. pleeboy zegt:

    ik zit er ook al 5 jaar op en het word steeds een grotere passie hier
    ach ja het is een hobby he:-)

  15. madebello zegt:

    Hey, Gefeliciteerd alweer, zo te zien ben ik ruim te laat, maar zo als ik mijn kon herinnenren moet ik ook dan een van deze dagen jarig zijn 😉

Geef een reactie

