Call of duty 6, modern warfare 2

Het staat alweer een paar weken op het net en het zoemt al behoorlijk over dit nieuwe deel van Call of duty op het internet. De eerste screenshots van deze nieuwe game bleken een 1 april grap. Onlangs verscheen een zogenaamde teaser, zoals onder lees meer is te zien.
Vaag, maar het wekt wel weer vele verwachtingen. Veel gamers denken er wel wat uit op te kunnen maken maar ik kan er maar weinig zinnigs in zien en wacht gewoon met spanning op de eerste preview.
Ondertussen speel ik nog gewoon een paar rondjes Call of duty 4 oftwel Modern warfare 1 want die game blijft ook geweldig!
Dit wordt zeker weer een game waaraan ik mijn geld uit ga geven maar dat heb ik bij alle vorige pc versies van deze game natuurlijk ook gedaan!



Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2009- 2010. Bookmark de permalink .

9 reacties op Call of duty 6, modern warfare 2

  1. Karel zegt:

    Wow, ja die gaat ik ook zeker kopen, toch nog iets om naar uit te kijken deze winter! 😛

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    De dj’s zijn er ook maar druk mee. oma

  3. Redstar zegt:

    De “trailer” is wel netjes en schept idd wel wat verwachtingen. De volgende versie komt iig hier weer in de kast te staan ja :))

  4. Sarenata zegt:

    Die komt er zeker…;-)

  5. Renesmurf zegt:

    Op 1 april kan je niks geloven.
    Die trailer ziet er erg gaaf uit, dat belooft wel wat!

  6. Martin zegt:

    Gaaf trailertje..enne dat belooft zekers wat voor jou..;-0

  7. poppie zegt:

    Het zier er wel leuk uit haha *KNIPOOG*
    Maar ik geef er geen geld aan uit hoor…misschien me zoon *SMILE*

    Fijne pasen jager .

  8. jager zegt:

    @All ; voor de gexc3xafnteresseerden een uitgebreide analyse van bovenstaande filmpje staat hier:
    http://forums.infinityward.com/viewtopic.php?f=13&t=26085

  9. Yvon zegt:

    Het verveelt dus nooit 😉

Geef een reactie

