Niet echt mijn biermerk


Volgens mij is niet echt goede reclame voor dit biermerk…Proost!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn humor. Bookmark de permalink .

17 reacties op Niet echt mijn biermerk

  1. Redstar zegt:

    Hahahaha, nee Carlsberg slaan we maar over hahaha :)))

  2. Karel zegt:

    Ook niet mijn merk, lijkt ma tokkie wel, hahaha

  3. roland zegt:

    hahha volgens mij is dat duits bier? of niet zo aan hem te zien wel hahhaah

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Vond het biertje toch al niks, leek wel sopwater, dit is meer dan soppen, gaat meer naar k(l)otsen. oma

  5. pleeboy zegt:

    ken je toch beter een tuinhuisje hebben:-)

  6. Pasula zegt:

    Oei oei Jager, denk aan de wet op het portrechtrecht. 😉

  7. poppie zegt:

    Whahaha zo heb je toch al geen trek meer in een biertje *SMILE*
    Nee dat merk komt niet me me poppenhuisje *KNIPOOG*

    De paashaas heeft wat voor je gemaakt .

  8. NickN zegt:

    Als ik het zo zie passen daar nog meer merken bij, ruimte zat 🙂

  9. Patrick zegt:

    Op de achterkant staat bud bier 😀

  10. ilse zegt:

    ik moest eerst kijken of een man of een vrouw was joh!! gatverdamme

  11. jager zegt:

    @Roland; hem?
    @Pasula; zij heeft echt geen internet hoor, hahah
    @Poppie; da’s een lekker ontbijtje!
    Nickn; als mijn merk er maar niet bijkomt!
    @LT; jij ook een mooie paas!
    @Ilse; dat lijkt me toch duidelijk!

  12. annajee zegt:

    Beetje vreemd reclame model inderdaad 😀
    Doe mij maar een Alfa ;))

  13. In elk geval wel altijd twee goed gevulde biervaten bij haar hihi

  14. cathleen zegt:

    Van mij ook niet
    Doe mij maar een amstel
    Heerlijk koud.
    Groetjes Cathleen.

  15. madebello zegt:

    ha ha dat is precies mijn maatje 😆

Geef een reactie

