Nee jij hebt een rot baan!


Dan maandag toch maar weer naar kantoor en veilig achter de pc werken!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn werk. Bookmark de permalink .

21 reacties op Nee jij hebt een rot baan!

  1. lady Troy zegt:

    Ja enge baan is het zo!
    Fijn weekend
    en Maandag veilig op kantoor.

    Knf. van LT

  2. Liesbeth zegt:

    dat is idd wel wat relaxter 🙂

  3. Yvon zegt:

    Heel wijs Jager,en hou het dan maar bij gamen niet dan

  4. Renesmurf zegt:

    Of lekker schilderen!

  5. Anoniem zegt:

    Ha jager,

    wel een spannende baan, je zou het haast in de broek doen.
    Op je toetsen bord is het niet zo erg om een fout te maken. oma

  6. Karel zegt:

    Hahah, ja dan blijf ik toch maar in de ict:P

  7. travel zegt:

    of in de zorg…;)

  8. pleeboy zegt:

    dit is wel een baantje met toekomst:-)

  9. linda zegt:

    idd maandag lekker “veilig” naar kantoor!

  10. Redstar zegt:

    Hahaha idd, veel veiliger! Ik houd het wel bij COD. ook veiliger :)))

  11. Patrick zegt:

    Lijkt wel donald duck in de sneeuw

  12. cathleen zegt:

    hhaahah
    Fijne zondag Jager
    Groetjes Cathleen.

  13. pleeboy zegt:

    volg jij het spoor maar nu:-)

  14. tine zegt:

    Geloof dat ik toch ook maar veilig in mijn eigen baan blijf…
    fijne maandag
    liefs, tine

  15. madebello zegt:

    Is dat tegen mijnen ?

  16. NickN zegt:

    Belgische landmijn opruimingsdienst

  17. cathleen zegt:

    Hallo Jager
    Mooi weekend gehad?
    Fijne zonnige week weer.
    Groetjes Cathleen.

  18. Dan liever stofzuigen op maandag whahahaha

  19. Martin zegt:

    Dan is jou baantje inderdaad wel wat veiliger..pff.

  20. jager zegt:

    @All; nee het is niet mijn werk, ja het zijn mijnen zoekers, ja ik ben blij dat ik op kantoor werk en ja het is veiliger 🙂

Geef een reactie

