lekker recycle toilet papier


Nou volgens mij zit daar wel een luchtje aan hoor!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn humor. Bookmark de permalink .

18 reacties op lekker recycle toilet papier

  1. Liesbeth zegt:

    ik kwam dit mafje plaatje pas tegen, vond het echt maf en nu zie ik het hier bij jou weer 🙂

  2. Renesmurf zegt:

    Ik vind veel dingen grappig, maar dit is gewoon ranzig.

  3. Martin zegt:

    Getver..whahaaa hij is best apart op zun zachts gezegd. ;–0)

  4. annajee zegt:

    Dit is wat je noemt een papiertje met ster…. :/

  5. oma zegt:

    Ha jager,

    Schijt aan, het is niet echt uitnodigend voor oma, misschien wel voor andere.
    hoe vind je ze weer. oma

    Dus geen kinderen voor kinderen in de volgende show voor jager? 😉

  6. pleeboy zegt:

    wel de manier om reclame te maken
    kom hem overal al tegen:-)

  7. Patrick zegt:

    Het papier is nog aardig wit

  8. Redstar zegt:

    Proest. Ergens leuk, ergens ranzig. Een beetje Jensenachtig dus :))

  9. Yvon zegt:

    Gatverdamme Jager,moet dat nou voor de zondag

  10. Yvon zegt:

    Zit er ook geluid bij??

    Papier hier 😀

  11. Dat is nou nog eens een leuke gadget. Die wil ik ook!!!!!!!

  12. pleeboy zegt:

    leuk voor in de gaycafe`s:-)

  13. cathleen zegt:

    hahaaha
    Wat een plaatje zeg
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  14. Ben Stulen zegt:

    En daar moet je dan je handen aan afvegen……

  15. tine zegt:

    leuk plaatje…
    fijne koninginnedag

    liefs, tine

  16. oma zegt:

    Ha Jager,

    morgen lekker vrij, we komen je een heel gezellige Koninginnedag wensen. oma

  17. b zegt:

    *Bel Carglass zodra u een sterretje ziet*

  18. jeroen zegt:

    Over toiletpapier, zag een geniale reclame voor een brits merk. “recommended by assholes”. Geniale slogan.

Geef een reactie

